Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія) Діяльність ОДА Інтернет-приймальня
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

Гаряча лінія
Гаряча лінія
Довідник посадовців
Телефонний довідник
ОпитуванняОпитування

Сьогодні: п'ятниця, 27 листопада 2020

Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДА
Інтернет-приймальня

Шановні відвідувачі сайту!

Заяви на оформлення переспустки, в яких не зазначено контактний номер телефону, будуть розглядатися відповідно статті 20 Закону України Про звернення громадян'!

Відповідно до ст. 5 Закону України 'Про звернення громадян' в електронному зверненні має бути зазначено: П.І.Б., місце проживання,


викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, електронну поштову адресу,


на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним, підпис заявника (у разі наявності електронного цифрового підпису), дата подачі


електронного звернення.


Примітка: звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, не розглядається та повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями

Звернення, надіслані на інтернет-приймальню, опрацьовуються працівниками відділу роботи із зверненнями громадян
апарату облдержадміністрації та надсилаються на розгляд керівництву облдержадміністрації.
Довідки за телефоном (06452) 2-31-52



Відповіді на Ваші запитання


Q. порушення при проведенні конкурсу під головуванням Безгинської К.


Голові постійно діючої конкурсної комісії з проведення конкурсів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров’я спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, заступнику голови Луганської обласної державної адміністрації Безгинській Катерині Миколаївні, адреса: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, пр-т Центральний б. 59, тел. (0645) 70-50-93, е-mail: pr.bezginska@loga.gov.ua . ПРЕТЕНЗІЯ про порушення процедури проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи. 1. В розпорядженні голови ЛОДА № 1071 від 26.12.2019 р. «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи» (далі ЛОБСМЕ), зроблені некоректні посилання на правові принципи проведення конкурсу. Зазначено, що при проведенні конкурсу треба керуватись Порядком проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 р. № 1094, але бюро судово-медичної експертизи згідно змін № 1064 від 13.05.2019 р. до Наказу МОЗ України від 28.10.2002 р. «Про затвердження переліків закладів охорони здоров’я» виключено з переліку закладів охорони здоров’я. Також слід зазначити, що бюро судово-медичної експертизи й до 13.05.2019 р. не відносилось до лікувально-профілактичних закладів, а до даного періоду було віднесено до інших закладів, звідки його було виключено. Тобто в діючому Статуті ЛОБСМЕ від 2014 р. помилково зазначено, що це лікувально-профілактичний заклад охорони здоров’я. Статут ЛОБСМЕ потребує змін з суттєвих правових питань, що виникли внаслідок змін № 1064 від 13.05.2019 р. до Наказу МОЗ України від 28.10.2002 р. «Про затвердження переліків закладів охорони здоров’я» та допущених в 2014 році помилок, без виправлення яких не можливе з правової точки зору проведення відповідного конкурсу на посаду керівника даного закладу, без юридичного визначення приналежності даного закладу та правового регулювання засад проведення цього конкурсу. На основі вищезазначеного посилання в наказі № 1071 від 26.12.2019 р. «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи» ЛОДА на Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 р. № 1094, було не правомірним. Даний Порядок не являється правовим актом, що регулює порядок призначення начальника бюро судово-медичної експертизи. З приводу вищезазначеного також в наказі № 1071 від 26.12.2019 р. неправильно зазначено, що при проведенні конкурсу керуватися ст. 16 «Заклади охорони здоров’я» Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я». Діяльність бюро судово-медичної експертизи регулюється Законом України «Про судову експертизу», згідно ст. 7 якого бюро судово-медичної експертизи в тому числі ЛОБСМЕ, є державними спеціалізованими установами. 2. Вибори представників трудового колективу відбулися з порушенням чинного законодавства та умов зазначених в статуті ЛОБСМЕ. На загальних зборах, які відбулись 03.01.2020 р., згідно наказу в.о. начальника ЛОБСМЕ Устінченка І.В. № 67-ar від 28.12.2019 р. було присутнє менш ніж необхідна для ухвалення рішень кількість співробітників з 111 співробітників присутніми були 57 осіб, що значно менше ніж дві третини колективу. Дата загальних зборів була не коректною, в період коли більшість завідувачів структурних підрозділів були в відпустках та тощо та не могли бути присутніми. Тобто основний склад завідувачів структурними підрозділами не міг приймати участь в загальних зборах, це – заступник начальника ЛОБСМЕ Данько В.В., голова профспілкового комітету, завідувачка відділенням судово-медичної гістології Гамачек І.Г., член профспілкового комітету Крючкова Н.К., завідувач відділом комісійних судово-медичних експертиз Кузьменко О.В., лікар судово-медичний експерт відділу комісійних судово-медичних експертиз Шоломицький В.Г., завідувачка відділенням судово-медичної імунології Суховій О.О., завідувачка Новоайдарським районним відділенням СМЕ Ліб Г.Ю., завідувач Лисичанським міським відділенням СМЕ Суховій Ф.І. та інші співробітники ЛОБСМЕ в загальній кількості 54 чоловік, що дорівнює майже 50% колективу. З наказом в.о. начальника ЛОБСМЕ Устінченка І.В. № 67-ar від 28.12.2019 р. «Про участь у загальних зборах» ніхто зі співробітників бюро не був відповідним чином ознайомлений, зі сторони керівництва бюро не було створено жодних умов по доставці співробітників на загальні збори, місце загальних зборів зазначено не коректно – «Сєвєродонецька медико-санітарна частина (зал засідань, адміністративної будівлі)», такого медичного закладу в м. Сєвєродонецьк взагалі не існує, а адресу місця проведення загальних зборів в наказі не було вказано взагалі, що позбавляло можливості співробітників прийняти участь в даних загальних зборах. Все це зазначає про не правомірність прийнятого на даних зборах рішення по представництву трудового колективу в конкурсі співробітниками – Новіковим О.І., Рубаном В.Г. та Проценко І.М.. 3. Оголошення про рішення постійно діючої конкурсної комісії з проведення конкурсів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров’я спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області від 17.01.2020 р. відбулось з порушенням. Протокол №1 від 17.01.2020 р. засідання конкурсної комісії не опубліковано на офіційному сайті ЛОВЦА, що суперечить вимогам пункту 24 Порядку проведення конкурсу. В опублікованому «Оголошені» визначено у розділі: «Вимоги до претендента: вища освіта ІІ рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування» або «Право» або «Соціальні та поведінкові науки» або «Гуманітарні науки» або «Охорона здоров’я» та спеціалізація «Організація і управління охороною здоров’я»; стаж роботи на керівних посадах: 5 років.», але зазначені вимоги відповідають вимогам керівника районного рівня. Керівник обласного рівня згідно Порядку повинен мати стаж роботи на керівних посадах: 7 років. Колективу стало відомо, що зазначений протокол членами комісії було підписано лише 20.01.2020 р. Аналогічним чином секретар конкурсної комісії Прищепа В.В. в 2019 р. під час проведення конкурсу на посаду начальника ЛОБСМЕ не здійснила заходів по публікації Протоколу №1, довготривалий період не надавала його копію членам комісії та потім з’ясувалось, що нею була підроблено оголошення про проведення конкурсу (дані протоколу №1 та публікації оголошення були різними). 4. В оголошенні про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника ЛОБСМЕ зазначенні для посади начальника критерії не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме ЗУ «Про судову експертизу». Діяльність бюро судово-медичної експертизи регламентуються Законом України «Про судову експертизу» та Наказом МОЗ України від 17.01.1995 р. №6 «Про розвиток та вдосконалення судово-медичної служби України», яким затверджено положення про начальника бюро де вказані відповідні критерії до даної посади. Зазначені в оголошенні критерії не відповідають чинному законодавству, а регулюють та визначають вимоги для керівників лікувально-профілактичних закладів, якими бюро судово-медичної експертизи не являються. Також в додатках опубліковано статут ЛОБСМЕ зі значними недоліками, зазначеними вище, які не надають можливості для проведення конкурсу на відповідну керівну посаду даного закладу без їх виправлень. Також слід зазначити, що в оголошенні зазначено лише дату розгляду заяв претендентів, а не зазначена дата засідання конкурсної комісії з розгляду конкурсних пропозицій учасників конкурсу. 5. Секретарем конкурсної комісії призначено Прищепу В.В., яка теж була секретерам й під час проведення конкурсу згідно розпорядження № 112 в.о. голови ЛОВЦА Філя С.О. від 20.02.2019 р. «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника ЛОБСМЕ». Попередньою конкурсною комісією було встановлено, що Прищепа В.В. під час проведення попереднього конкурсу на посаду начальника ЛОБСМЕ підробила текст оголошення, який не відповідав тексту протоколу №1, створив умови під одного із кандидатів, а саме Хамчича Є.А. Такі дії секретаря конкурсної комісії призвели на той час до зриву конкурсу. Повторне призначення секретарем комісії Прищепи В.В. та членом комісії Інкелевича Ю.В. після такого суттєвого порушення є не припустимим. Прищепа Валентина Валентинівна – начальник відділу з управління персоналом управління фінансово-економічного забезпечення ЛПЗ ДОЗ ЛОДА, секретар вищезазначеної комісії та Інкелевич Юрій Валентинович – заступник директора ДОЗ ЛОДА, запідозрювалися у скоєнні злочину разом з колишніми в.о. голови ЛОДА – ЛОВЦА Філем С.О. та заступником директора ДОЗ ЛОДА Фесенко І.В. за ст.191 КК України - привласнення чи розтрата чужого майна, яке було ввірене особі чи перебувало в її віданні та ст. 366 КК України - службове підроблення, тобто внесення службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення документів, а також складання і видача завідомо неправдивих документів. Третього лютого відбулось засідання постійно діючої конкурсної комісії з проведення конкурсів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров’я спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, стосовно конкурсного відбору. У ході засідання конкурсної комісії вирішено: 1. За результатами розгляду заяв та доданих до них документів претендентів на зайняття посади начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи, та відповідності встановленим комісією вимогам до претендентів: Кузьменка Олексія Вікторовича не допустити до участі у конкурсі, у зв’язку із неподанням ним необхідних документів (абз. Другий частини першої пункту 31 Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094). В тексті наданого мені на електрону пошту витягу із протоколу №2 від 03.02.2020 р. зазначено: «Стосовно документів Кузьменка Олексія Вікторовича (додаток 1 до протоколу). Встановлено відсутність оригіналів медичних довідок про стан здоров’я щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ. Подання Кузьменком О.В. копії медичної довідки серії 10ААЄ № 210846 про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів від 25.03.2019 та копії сертифікату серії 12 ЯЯУ № 679753 про проходження профілактичного наркологічного огляду від 25.03.2019 не відповідає підпункту 9 частини першої пункту 28 Порядку та оголошення від 17.01.2020». В підпункті 9 частини першої пункту 28 Порядку та оголошення від 17.01.2020 р зазначено про необхідність надання «медичних довідок про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ». Мною комісії було надано нотаріально завірені копії медичної довідки серії 10ААЄ № 210846 про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів від 25.03.2019 та нотаріально завірена копії сертифікату серії 12 ЯЯУ № 679753 про проходження профілактичного наркологічного огляду від 25.03.2019 р., які засвідчують юридичний факт наявності оригіналів даних документів і не давали права комісії не допускати мене до конкурсу. У Законі України «Про нотаріат», який встановлює порядок правового регулювання діяльності нотаріату в Україні, у ст.?75 гл.?11 «Засвідчення вірності копій документів» зазначено, що нотаріуси, посадові особи органів місцевого самоврядування, які вчиняють нотаріальні дії, засвідчують вірність копій документів, виданих підприємствами, установами й організаціями за умови, що ці документи не суперечать законові, мають юридичне значення, і засвідчення вірності їх копій не заборонено законом. Засвідчення вірності копій документів та виписок з них є однією з найпоширеніших нотаріальних дій. Необхідність її вчинення виникає в багатьох випадках життя громадян, і насамперед, коли треба той самий документ подати до кількох організацій або коли оригінал документа буде потрібен надалі чи коли виникає небезпека його втрати. Вчинення цієї нотаріальної дії є правовою гарантією охорони прав громадян і забезпечує подальшу реалізацію важливих для громадян прав і обов’язків. Нотаріально завірена копія має силу оригіналу, оскільки засвідчення вірності копій (фотокопій) документів потребує додержання певних умов, за яких ця нотаріальна дія може буті вчинена, а копія документа матиме юридичну силу. На підставі вищезазначеного прошу Вас провести аналіз викладених зауважень та вжити відповідних дій: 1. Визнати всі рішення конкурсної комісії неправомірними та відмінити їх. 2. Здійснити внесення змін в Статут ЛОБСМЕ та привести його у відповідність до діючого законодавства. 3. Розробити та затвердити порядок по проведенню конкурсу на посаду начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи. 4. Провести повторні загальні збори колективу ЛОБСМЕ за участі представника ЛОДА-ЛОВЦА, голови профспілкового комітету ЛОБСМЕ, як офіційного представника трудового колективу, з метою не допущення вищезазначених порушень. 5. Виключити із составу конкурсної комісії Прищепу В.В. та Інкелевича І.В., Рубана В.Г, Новікова О.І. Проценка І.М. у зв’язку з порушеннями, які є не припустимими. 6. Розробити критерії на посаду начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи відповідно до норм чинного законодавства. 7. Надати обґрунтовані пояснення щодо не допуску до участі у конкурсі Кузьменка О.В. 8. Надати обґрунтовані пояснення щодо прийнятого рішення по скарзі, що надійшла на засідання конкурсної комісії з проведення конкурсів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров’я спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, щодо взяття до відома та надання відповіді згідно з чинним законодавством. 9. З огляду на вимоги ЗУ «Про запобігання корупції» наявних ознак в діях членів постійно діючої комісії ознак корупційного правопорушення по наданню штучних переваг одному із кандидатів, а саме Хамчичу Є.А. з наявним п’ятирічним керівним стажем, про що свідчить заниження конкурсних критеріїв (з 7 років для обласних закладів до 5 років для районних медичних закладів) та штучне недопущення до конкурсу Данька В.В. та Кузьменка О.В., повідомити правоохоронні органи про дане порушення. На підставі викладеного, керуючись положеннями Конституції України, ст.17 КАС України пропоную Вам вжити заходи для досудового врегулювання спору за домовленістю між заявником та Вами як головою постійно діючої конкурсної комісії, Луганською обласною державною адміністрацією - обласною військово-цивільною адміністрацією.



09 лютого 2020, 22:53
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. Звернення до Голови Луганської ОДА


Як це розуміти:" стало відомо що головою райдержадміністрації буде призначена Слюсарєва, а це кандидатура лебідя. Тому чи дочекаєтесь від лебідя змін та врятування медицини? Відповідь очевидна!!!" Ви,що, хочете подальшого розвалу Новопсковського району? Ці люди вже зруйнували все,що можливо було зруйнувати та закрити.Згадаю лише деякі об'єкти(більшість тваринницьких комплексів району зруйновано та розібрано по камінчиках,закриті--теплично-овочевий комбінат,завод м'ясо-кісткового борошна,концервний цех,хлібокомбінат,друкарня) .Я назвала лише деякі з об'єктів які при ефективній та розумній владі могли й донині приносити прибутки до бюджету та забезпечувати місцеве населення не тільки продукцією, а й робочими місцями.Зменшилася б міграція нашого населення до РФ в пошуках роботи та кращого життя.ПодумайТЕ про це перш ніж приймати таке важливе для нашого району рішення.Адже саме від ВАШОГО РІШЕННЯ ЗАЛЕЖИТЬ ДОЛЯ НАШОГО НОВОПСКОВСЬКОГО РАЙОНУ.Невже інших кандидатур не було на цю посаду?НЕ ПІДХОДИТЬ ЦЯ ЛЮДИНА НА ГОЛОВУ РАЙОНУ.Дякую за порозуміння і чекаю на адекватну відповідь від ВАС. Додам.Медицина в районі теж розвалена.І винувата в цьому перш за все районна влада на чолі з Лебедєвим Б.В.та Слюсарєвою С.О.(яку, доречі, ви хочете поставити керівницею району).Цкаво.Ви в місцевого населення спитали:Чи хочуть вони собі ТАКОГО КЕРІВНИКА РАЙОНУ? Адже за рік в.о на цій посаді Слюсарєвою для покращення добробуту та життя громадян району не було зроблено анічогісінько.Добробут вона лише свій покращила, та забезпечила собі безбідну старість,а не жителів району.ДумайТЕ.



06 лютого 2020, 16:03
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. Прохання


Добрый день. Жила в зоне ато. Были утеряны (сгорели документы о среднем образовании в училище с. Новосветловка, в Луганской области, в 2014 г.). Как можно восстановить документы о среднем образовании? Закончила 9 классов, в школе номер 10, г. Молодогвардейск, Луганская обл. И ещё вопрос. Начинала учится в Новосветловском средне-специальном училище, при Украине в 2013году, по окончанию средне-специального образования, мне выдали документы образца лнр. Получается они не действительны в Украине? И по итогу у меня все так же только среднее не полное образование?



05 лютого 2020, 14:13
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. Аварійна будівля


В Луганської області місті Сєвєродонецьку, по вулиці Гоголя до дев,ятиповерхового будинку № 75 впритул прибудована двоповерхова будівля за підвалом. Будівля прибудована з бокової частини будинку №75 та виходить фасадом на проїжджу частину вулиці Гоголя. Ця будівля є недобудованою (лише стіни і дах), та виглядає так вже декілька років . Будівля стоїть відкрита (вікон та дверей немає), з вільним доступом , через що в ній зробили звалку побутового сміття. У недобудові постійно тиняються підлітки, лазять по бетоним балкам. Також у даній недобудові зробили прихисток безхатченки, які часто ночують там, розпалюють багаття, що через засміченність може привести до великої пожежі. Вся територія навколо засмічена, Навколо будівлі, як і всередені багато використаних шприців, влітку від будівлі йде сморід. Прошу допомогти закрити у будівлю з усуненням доступу сторонніх людей до цієї будівлі, або демонтувати будівлю, що прибудована до будинку 75 по вулиці Гоголя та привести впорядок територію навколо недобудови.



05 лютого 2020, 12:37
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. порушення ЛОВЦА по проведенню конкурса


Конкурсною комісією по проведенню конкурса на посаду начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи 03.02.2020 р. за головуванням заступника голови Луганської обласної державної адміністрації Безгинської К., у відношенні мене було прийняте незаконне рішення по недопущенню до конкурсу на посаду начальника бюро по причині того, що мною було подано не оригінали довідок від нарколога та психіатра про стан здоровя, а завірені нотаріально копії даних довідок. Також конкурсною комісією всупереч порядку про проведення конкурсу не було опубліковано жодного протоколу про роботу комісії (протокол №1 та протокол №2 від 03.02.2020 р.). В оголошенні про умови проведення конкурсу всупереч Порядку про провдення конкурсу спеціально занижені критерії для кандидатів на посаду медичного закладу обласного рівня, замість 7 років керівного стажу, як потребує Порядок, опублікована вимога про необхідність 5 років керівного стажу. Все це зроблено з метою надання протиправної переваги для одного із кандидатів на посаду начальника бюро, а саме Хамчича Є.А. з наявним 5-ти річним керівним стажем, на що вказують зазначені протиправні рішення конкурсної комісії під керуванням заступника голови ЛОДА Безгинської К. Прошу провести службове розслідування з приводу протиправних рішень конкурсної комісії, виправити зазначенні порушення та змінити склад конкурсної комісії, яка здійснює протиправні рішення з наданням явної переваги одному із кандидатів.



05 лютого 2020, 12:13
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. Відсутність вуличного освітлення по вулиці Лісова


В Луганській області у місті Сєвєродонецьку по вулиці Лісовій, від початку вулиці (вул. Лісова будинок 1) до перехрестя вулиці Лісової з вулицею Енергетиків відсутнє вуличне освітлення у вечірній час. Це значна ділянка вулиці де постійно ходять пішоходи та іздять автівки, та немає тротуарної зони. На цій ділянці вулиці фонарі зламані і не працюють вже декілька років, та ростуть аварійні дерева, які мають багато сухих гілок. Прошу допомогти з налагодженням вуличного освітлення та обрізкою деревна цій ділянці вулиці.



03 лютого 2020, 22:32
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. субсидія


в грудні 2019 р. мені було призначено субсидію. в січні 2020 сума субсидії була перерахована (нібито) на рахунок банку кліринговий дім, відкритий на моє ім'я. наскільки я знаю, сума коштів субсидії повинна бути зарахована не пізніше 20 числа. сьогодні 30.01.2020, кошти від уп та сзн м. сєвєродонецький на мій картрахунок не перераховані. прошу розібратися, куди поділися кошти, що повинні були бути перераховані на мій рахунок і чому вони не були перераховані вчасно. # справи в уп та сзн м. сєвєродонецька 73346



30 січня 2020, 09:15
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. трансляція українського ТБ з Бахмутівської телевежі


Доброго дня! Дуже багато нарад з приводу інформаційного забезпечення, але за умови блокування українських телеканалів на супутниках населення підконтрольних територій позбавлене можливості дивитись українське ТБ у тому ж обсязі що в інших регіонах. Чому не дотримуються стандарти мовлення у форматі Т2 з Бахмутівської телевежі- тільки 13 каналів, а повинно бути 32 згідно зобов'язань ТОВ ЗЕОНБУД. Просимо потурбуватись про нас мешканців підконтрольних територій, про нас весь час чомусь забувають.



27 січня 2020, 12:40
,

Відповідь: Ваше питання надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. Прохання


Просимо Вас надати перелік опорних лікарень Луганської області для подальшого розповсюдження цієї інформації.



24 січня 2020, 10:12
,

Відповідь: Ваше прохання надіслано до Департаменту охорони здоров'я Луганської облдержадміністрації

Q. Закриття сельськіх шкіл


У нас в Новоайдарском р-н начали закрывать школы и детские сады! Причиной этого всего нарушение пожарной безопасности! А как они ох принимали до этого? Что нам с этим делать?! Помогите!



24 січня 2020, 08:56
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. порушення обласної адміністрації при проведені конкурсу


Звертаємось до Вас з зазначенням численних порушень при призначенні та проведенні конкурсу на посаду начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи: 1. В розпорядженні голови Луганської облдержадміністрації № 1071 від 26.12.2019 р. «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи», зроблені некоректні посилання на правові принципи проведення конкурсу. Зазначено, що при проведенні конкурсу треба керуватись Порядком проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 р. № 1094, але бюро судово-медичної експертизи згідно змін № 1064 від 13.05.2019 р. до Наказу МОЗ України від 28.10.2002 р. «Про затвердження переліків закладів охорони здоров’я» виключено з переліку закладів охорони здоров’я. Також слід зазначити, що бюро судово-медичної експертизи й до 13.05.2019 р. не відносилось до лікувально-профілактичних закладів, а до даного періоду було віднесено до інших закладів, звідки його було виключено. Тобто в діючому Статуті Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи (надалі ЛОБСМЕ) від 2014 р. помилково зазначено, що це лікувально-профілактичний заклад охорони здоров’я. Статут ЛОБСМЕ потребує термінового внесення змін з суттєвих правових питань, що виникли внаслідок змін № 1064 від 13.05.2019 р. до Наказу МОЗ України від 28.10.2002 р. «Про затвердження переліків закладів охорони здоров’я» та допущених в 2014 році помилок, без виправлення яких не можливе з правової точки зору проведення відповідного конкурсу на посаду керівника даного закладу, без юридичного визначення приналежності даного закладу та правового регулювання засад проведення цього конкурсу. На основі вищезазначеного посилання в наказі № 1071 від 26.12.2019 р. «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи» ЛОДА на Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 р. № 1094, було не правомірним. Даний Порядок не являється правовим актом, що регулює порядок призначення начальника бюро судово-медичної експертизи. З привода вищезазначеного також в наказі № 1071 від 26.12.2019 р. неправильно зазначено, що при проведенні конкурсу керуватися ст. 16 «Заклади охорони здоров’я» Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я». Діяльність бюро судово-медичної експертизи регулюється Законом України «Про судову експертизу», згідно ст. 7 якого бюро судово-медичної експертизи в тому числі ЛОБСМЕ, є державними спеціалізованими установами. 2. Вибори представників трудового колективу відбулися з порушенням чинного законодавства та умов зазначених в статуті Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи. На загальних зборах, які відбулись 03.01.2020 р., згідно наказу в.о. начальника ЛОБСМЕ Устінченка І.В. № 67-ar від 28.12.2019 р. було присутнє менш ніж необхідна для ухвалення рішень кількість співробітників з 111 співробітників присутніми були 57 чоловік, що значно менше ніж дві третини колективу. Дата загальних зборів була призначена не коректно, в період коли більшість завідувачів структурних підрозділів були в відпустках та тощо та не могли бути присутніми. Тобто основний склад завідувачів структурними підрозділами не міг приймати участь в загальних зборах (це – заступник начальника ЛОБСМЕ Данько В.В., голова профспілкового комітету, завідувачка відділенням судово-медичної гістології Гамачек І.Г., член профспілкового комітету Крючкова Н.К., завідувач відділом комісійних судово-медичних експертиз Кузьменко О.В., лікар судово-медичний експерт відділу комісійних судово-медичних експертиз Шоломицький В.Г., завідувачка відділенням судово-медичної імунології Суховій О.О., завідувачка Новоайдарським районним відділенням СМЕ Ліб Г.Ю., завідувач Лисичанським міським відділенням СМЕ Суховій Ф.І. та інші співробітники ЛОБСМЕ в загальній кількості 54 чоловік, що дорівнює майже 50% колективу. З наказом в.о. начальника ЛОБСМЕ Устінченка І.В. № 67-ar від 28.12.2019 р. «Про участь у загальних зборах» ніхто зі співробітників бюро не був відповідним чином ознайомлений, зі сторони керівництва бюро не було створено жодних умов по доставці співробітників на загальні збори, місце загальних зборів зазначено не коректно – «Сєвєродонецька медико-санітарна частина (зал засідань, адміністративної будівлі)», такого медичного закладу в м. Сєвєродонецьк взагалі не існує, а адресу місця проведення загальних зборів в наказі не було вказано взагалі, що позбавляло можливості співробітників прийняти участь в даних загальних зборах. Все це зазначає про не правомірність прийнятого на даних зборах рішення по представництву трудового колективу в конкурсі співробітниками – Новіковим О.І., Рубаном В.Г. та Проценко І.М. 3. Оголошення про рішення постійно діючої конкурсної комісії з проведення конкурсів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров’я спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області від 17.01.2020 р. відбулось з порушенням. Протокол №1 від 17.01.2020 р. засідання конкурсної комісії не опубліковано на офіційному сайті ЛОВЦА, що суперечить Порядку проведення конкурсу. Аналогічним образом секретар конкурсної комісії Прищепа В.В. в 2019 р. під час проведення конкурсу на посаду начальника ЛОБСМЕ не здійснила заходів по публікації Протоколу №1, довготривалий період не надавала його копію членам комісії та потім з’ясувалось, що нею була підроблена публікація (дані протоколу №1 та публікації оголошення були різними). 4. В оголошенні про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи зазначенні для посади начальника критерії не відповідають вимогам діючого законодавства. Діяльність бюро судово-медичної експертизи регламентуються Законом України «Про судову експертизу» та Наказом МОЗ України від 17.01.1995 р. №6 «Про розвиток та вдосконалення судово-медичної служби України», яким затверджено положення про начальника бюро де вказані відповідні критерії до даної посади. Зазначені в оголошенні критерії не відповідають чинному законодавству, а регулюють та визначають вимоги для керівників лікувально-профілактичних закладів, якими бюро судово-медичної експертизи не являються. Також в додатках опубліковано статут ЛОБСМЕ зі значними недоліками, зазначеними вище, які не надають можливості для проведення конкурсу на відповідну керівну посаду даного закладу без їх виправлень. Також слід зазначити, що в оголошенні зазначено лише дату розгляду заяв претендентів, а не зазначена дата засідання конкурсної комісії з розгляду конкурсних пропозицій учасників конкурсу. 5. Секретарем конкурсної комісії призначено Прищепу В.В., яка теж була секретерам й під час проведення конкурсу згідно розпорядження № 112 в.о. голови ЛОВЦА Філя С.О. від 20.02.2019 р. «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника ЛОБСМЕ». Конкурсною комісією було встановлено, що Прищепа В.В. під час проведення попереднього конкурсу на посаду начальника ЛОБСМЕ підробила текст оголошення, який не відповідав тексту протоколу №1, створив умови під одного із кандидатів, а саме Хамчича Є.А. Такі дії секретаря конкурсної комісії призвели на той час до зриву конкурсу. Призначення секретарем комісії Прищепи В.В. після такого суттєвого порушення знову секретарем конкурсної комісії є не припустимим. Просимо Вас провести ретельний аналіз викладених нами зауважень та вжити відповідних дій: 1. Зупинити або відмінити конкурс до виправлення зазначених порушень. 2. Здійснити внесення змін в статут ЛОБСМЕ та привести його у відповідність до діючого законодавства. 3. Розробити та затвердити порядок по проведенню конкурсу на посаду начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи. 4. Провести повторні загальні збори колективу ЛОБСМЕ під контролем ЛОВЦА з метою не допущення вищезазначених порушень. 5. Виключити із составу конкурсної комісії Прищепу В.В. у зв’язку з порушеннями, які є не припустимими для секретаря конкурсної комісії. 6. Розробити критерії на посаду начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи відповідно до норм чинного законодавства. Також повідомляємо, що аналогічне звернення подано до Офісу Президента України, а також від імені колективу ЛОБСМЕ готується позов до адміністративного суду.



24 січня 2020, 01:49
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. Продаж квартир для переселенців


Можу запропонувати продаж квартир для переселенців. Новобудова, 46-ти квартирний будинок, 29 вільних квартир за адресою м.Костопіль вул.Гвардійська 7Б. Ціна: 350$ за м



23 січня 2020, 13:10
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. Аварійний стан дороги


Я являюсь депутатом Варварівської сільської ради Кремінського району, від села Затишне. Жителі села Затишне протягом 10 років неодноразово зверталися до сільської ради, районної ради, та в адміністрацію президента України з одним із найважливіших для нас питанням, пов'язаним зі станом асфальтового покриття дороги від Варварівки до села Затишне та у самому селі. Вищевказана дорога за цей період, ні разу не ремонтувалася. Стан дороги - незадовільний і місцями аварійний, порушені вимоги безпеки дорожнього руху. Відсутність нормальної транспортного зв'язку ускладнює і так не просте становище населення (в селі відсутній магазин, медпункт, школа та ін.). Також хочу звернути вашу увагу, що дорога сильно постраждала від військової техніки, так як тут довгий час були розташовані підрозділи ЗСУ. Прошу розібратися та виконати якісний ремонт дороги. Інспекторами ВБДР УПП в Луганській обл. складені Акти обстеження вказаної ділянки дороги де визнано невідповідність дороги діючим нормам. З повагою, від імені жителів с.Затишне



21 січня 2020, 12:55
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. Субсидия


Добрый день скажите пожалуйста,могу ли я снова получать субсидию на руки? Или написать заявление на другой банк?(например приват) Год назад я получила субсидию на руки,потом отменили т.к.за отопление был долг в размере 600 грн,долги погасили сразу,но субсидию на руки мне отказываются давать.Теперь на лицевом счёте около 5000 грн,лежат а поставщики не делают запрос на выплату., получается что деньги так и лежат на счету,я их снять не могу и за коммуналку мне приходится всю оплачивать.



20 січня 2020, 16:42
,

Відповідь: Шановна пані Анно! Відповідно до ст. 5 Закону України 'Про звернення громадян' у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина. Ваше звернення не може бути розглянуто оскільки оформлене не належним чином, а саме: не вказано місце проживання громадянина.

Q. відсутність інформації


На сайті обласного департаменту охорони здоров'я відсутня інформація про опорні заклади охорони здоров'я Луганської області , згідно Розпорядження кабміну .Де можна знайти цю інформацію ?



20 січня 2020, 16:34
,

Відповідь: Ваше питання надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. Прописка дитини 14 років


Доброго дня! Можу я зареєструвати свою доньку 14 років, яка вже отримала паспорт у вигляді ID-картки в квартирі, яка належить мені, але я в ній не зареєстрована, но проживаю, або в домі ії рідного дядька за моєю згодою? Дякую за відповідь. З повагою, Олена.



16 січня 2020, 13:18
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. порушення трудових прав керівником


Повідомляю Луганську обласну державну адміністрацію, що в.о. начальника Луганського обласного бюро судово-медичної експертизи (надалі ЛОБСМЕ) Устінченко І.В. погодивши мені заяву про надання всіх видів відпусток (щорічної - 11 днів, додаткових - за стаж (14 днів) та за особливий характер праці (7 днів)) на які я маю право, як працівник з безперервним стажем 20 років в ЛОБСМЕ, своєчасно не надав мені для ознайомлення накази про надання мені даних відпусток. Тільки 15.01.2020 р. незаконно зазначивши, що наказ підписано 14.01.2020 р. надіслав мені наказ згідно не надав всі видивідпусток в повному обсязі, а саме замість 11 днів щорічної основної відпустки надав 1 день, додаткову відпустку за стаж надав в повному обсязі, а відпустку за особливий характер праці не надав взагалі. Дане порушення Устінченко І.В.здійснює регулярно, аналогічно вже було влітку 2019 р., коли мені всі види відпусток надали з запізненням на три місяця після звернення до Департаменту охорони здоровя ЛОВЦА та суду. Також згідно заяви, яку погодив 13.01.2020 р. Устінченко І.В. про надання мені після оплачуваних відпусток відпустки без збереження заробітної плати по догляду за дитиною до 6 років, він до теперешнього часу не надав відповідного наказу. Це робиться спеціально, щоб побачити, якщо я буду оскражувати його дії, він додасть остаток відпусток та змінить термін надання відпустки по догляду за дитиною. Прошу втрутися в ситуацію, здійснити дієві дії до в.о. начальника ЛОБСМЕ Устінченка І.В., оголосити йому догану за системні порушення трудового законодавства по виплаті заробітної плати та мобінгу співробітників, проконтролювати ДОЗ ЛОДА з питання покриття порушень Устінченка І.В.



15 січня 2020, 15:22
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. Жалоба


Известно ли Вам, что не выплачивается населению субсидия на оплату коммунальных услуг за декабрь месяц 2019 года?



13 січня 2020, 17:30
,

Відповідь: Ваше питання зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. Для консультації


Доброго дня! Я педіатр в Щастинській міській лікарні м. Щастя Луганської області. В 2018 році я пішла в декретну відпустку за доглядом за дитиною. Виходити з декретної відпустки я маю 20.01.2020 року. При оформленні всіх належних документів, 09.01.2020 року мені повідомили, що виявилось, що в серпні 2019 року у мене закінчилась категорія. Хоча, відділ кадрів мені не повідомляв про це. На курси на категорію я записалася в лютому 2020 році. 09.01.2020 року мені зателефонував на мобільний телефон головний лікар, та повідомив, що працювати на посаді лікаря педіатра я не буду, може запропонувати мені посаду медичної сестри або кочегара, бо не має у мене категорії. Якщо я не погоджусь, то сказав, щоб я продовжила перебувати в декретній відпустці. При цьому, діючий педіатр в лікарні м. Щастя Луганської області, якій доречі 84 роки, не має категорію вже 1 рік. Прошу допомогти в даній ситуації, до кого я можу звернутись з даним питанням. мій мобільний телефон +380992102319



10 січня 2020, 16:17
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації

Q. пасажирські перевезення


Ув. Сергей Владимирович, от имени жителей пос. Тошковка просим вас помочь разобраться в сложившейся ситуации. У нас до г. Лисичанска существует всего один маршрут Тошковка- Лисичанск. Перевозчики постоянно не выполняют свои обязательства. Маршрутки часто не выходят в рейс. если дают замену, то очень маленькие городские маршрутки, в которых недопустимо тесно. Часто выходят в рейс автобусы в ужасном, аварийном состоянии в которых очень страшно ездить. Эта эпопея длится у нас не один год. На неоднократные обращения в Тошковский пос. совет и районную администрацию никакой реакции не последовало. Только отговорки , что все решается. Надеемся на Вашу помощь в нашей наболевшей проблеме. С ув. жители пос. Тошковка.



02 січня 2020, 10:06
,

Відповідь: Ваше звернення зареєстровано та надіслано на розгляд керівництву облдержадміністрації
Сторінки: попередня наступна
12345678910

всього: 1700
Sub_Class with id 0 does not exist
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера