Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія) Діяльність ОДА Офіс реформ Новини
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

Гаряча лінія
Гаряча лінія
Довідник посадовців
Телефонний довідник
ОпитуванняОпитування

Сьогодні: п'ятниця, 19 січня 2018

Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАОфіс реформ
Новини

28 листопада 2015, 11:30
Луганська делегація прийняла участь у міжнародній конференції "Децентралізація - ВЖЕ!"
Луганська делегація у кількості 9 осіб від об'єднаних територіальних громад (Новопсковська, Білокуракинська, Новоайдарська та Щастинська) спільно із експертами Офісу реформ прийняли участь у Міжнародній конференції "Децентралізація - ВЖЕ!" в рамках проекту «Децентралізація на практиці. Польський досвід місцевого самоврядування та нові рішення в Україні». Даний захід пройшов у Києві та зібрав представників 10 регіонів України. Серед питань, які обговорювалися на Міжнародній конференції - це розробка стратегії сталого розвитку за участю громади, як знаряддя програмування розвитку, операційне планування, управління розвитком із застосуванням PCМ, значення статуту громади в управлінні громадою тощо. Цінність проведеного заходу полягав у набутті Польського досвіду функціонування гмін та обговорення можливостей застосування даного досвіду в українських реаліях. Протягом Міжнародної конференції українські об'єднані громади мали змогу обмінятися досвідом та намітити подальші практичні кроки розбудови свого розвитку в умовах українського законодавства.



26 листопада 2015, 17:56
У рамках здійснення реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади Верховна Рада України ухвалила низку законопроектів, спрямованих на реформування системи надання адміністративних послуг
У рамках здійснення реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади Верховна Рада України 26 листопада ухвалила низку законопроектів, спрямованих на реформування системи надання адміністративних послуг. Так, у другому читанні та в цілому ухвалено проект Закону України № 2983 «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Документ спрямований на реформування системи надання адміністративних послуг. Ним передбачається, що повноваження з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців передаються органам місцевого самоврядування, місцевим держадміністраціям, нотаріусам і банкам. «Ухвалення цього рішення забезпечить відкритість і прозорість надання адміністративних послуг. Послуги надаватимуться оперативно та своєчасною, кількість відповідних процедурних дій буде мінімізовано», - прокоментував Віце-прем'єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко. Законопроект ухвалений у рамках реалізації положень Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні. Вона була затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2014 року №333-р і стосується розподілу повноважень між органами місцевого самоврядування та органами виконавчої влади в частині надання адміністративних послуг. Також в цілому ухвалений проект Закону України № 2982 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». «Закон сприятиме спрощенню процедури державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Крім того, врегульовуються питання, пов’язані з передачею відповідних повноважень органам місцевого самоврядування», - зазначив Геннадій Зубко. Проект Закону України № 2981 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансової забезпеченості надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування)» також ухвалено у другому читанні та в цілому. Відповідно до документу, планується перерозподілити надходження державного та місцевих бюджетів у зв’язку з передачею органам місцевого самоврядування та місцевим державним адміністраціям повноважень з надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та системи надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. «Ці зміни забезпечать фінансову складову питання перерозподілу повноважень між органами місцевого самоврядування та органами виконавчої влади на різних рівнях адміністративно-територіального устрою щодо надання адміністративних послуг», - сказав Геннадій Зубко.



25 листопада 2015, 14:51
Наталія Колєснік: "Фінансові інструменти та джерела, які можуть залучати об'єднані громади для розвитку"
Наталія Колєснік, директор департаменту економіки Сєвєродонецької міської ради поділилася своїми міркуваннями сстосовно фінансових ресурсів та інструментів розвитку об'єднаних територіальних громад: "Сєвєродонецьк активно проводить роботу про створенню Сєвєродонецької об'єднаної територіальної громади. І вже сьогодні ми намагаємося планувати місцевий економічний розвиток з урахуванням питань децентралізації. Ми розуміємо, що основні фінансові інструменти використання бюджетних коштів громади - це міські цільові програми, проекти соціально-економічного розвитку в рамках регіональних угод співпраці та проекти міжмуніципального співробітництва. Але неможливо базувати місцевий економічний розвиток тільки на бюджетних коштах. Розуміючи це, ми вже сьогодні розпочали застосовувати нові інструменти залучення додаткових джерел фінансування. Тому, за підтримки міжнародних донорських організацій, а саме за підтримки ПРООН та Уряду Японії, ми сприяли створенню незалежної громадської організації - Агенції економічного розвитку м.Сєвєродонецька. Першою нашою спільною справою стала розробка Стратегії економічного розвитку м.Сєвєродонецька до 2020 року. Зрозуміло, що ми намагаємося покласти в основу стратегічного розвитку,проекти нашого майбутнього розвитку за рахунок різноманітних джерел фінансування з урахуванням питань децентралізації влади. Велика кількість проектів, які ми плануємо покласти в основу Стратегії за рахунок коштів Державного Фонду регіонального розвитку, розуміючи, що вони повинні мати розвитковий характер та поліпшувати якість послуг для об'єднаної території громади. Наступними джерелами фінансування проектів є кредитні та грантові кошти. Вже зараз місто налагодило активну співпрацю із НЕФКО, Європейським Союзом, ПРООН і ми маємо чудові результати реалізації проектів. Ми дуже цінуємо співпрацю із нашими партнерами і будемо й надалі намагатися розвивати нашу співпрацю на майбутнє"



24 листопада 2015, 13:11
Людмила Латишева, заступник Новопсковського селищного голови: «Перед об’єднаними громадами відкриваються двері до отримання коштів на розвиток»
«Новопсковська об’єднана територіальна громада провела місцеві вибори. В теперішній час, ми формуємо апарат управління і вибираємо відповідну юридичну модель реєстрації громади. Перша наша робота стосувалася, в першу чергу, розробки проектів для подання на Державний фонд регіонального розвитку для отримання відповідних коштів. Ми подали 9 таких проектів, вони націлені на об’єднану громаду та мають розвитковий характер. Саме на це я хотіла акцентувати увагу своїх колег, які взяли курс на створення об’єднаних громад. Об’єднана громада одразу отримує більш високий рівень конкурентоспроможності після об’єднання в результаті збільшення ресурсів, об’єднання зусиль та виникнення нових перспектив розвитку. Тому, найближчим часом, за підтримки Луганського регіонального відділення Асоціації міст України ми плануємо розробити Стратегію розвитку нашої нової об’єднаної громади. Дану роботу ми плануємо провести в рамках благодійної допомоги Фонду Східної Європи» проекту «Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні». В рамках стратегічного планування ми плануємо провести інвентаризацію наших ресурсів, сильних та слабких сторін, проаналізувати можливості та загрози, що надасть нам можливості сформувати цікаві розвиткові проекти, які в тому числі, ми будемо подавати на розгляд різноманітних міжнародних донорських організацій, Державного Фонду регіонального розвитку та інших українських конкурсів. А для цього, проекти мають відповідати пріоритетам, визначеним у Державній стратегії регіонального розвитку, стратегії розвитку нашого регіону та у планах заходів з їх реалізації. Окрім того, проекти повинні мати ПРЯМИЙ вплив на ЕКОНОМІЧНИЙ розвиток території. Для цього ми маємо активізувати широкий суспільний діалог із громадою для залучення до співпраці людей з досвідом підготовки і впровадження проектів (громадські організації, інколи науковці). Ми маємо покращити координацію підготовки розвиткових проектів, що мають стратегічне значення для обднаної громади, а також шукати кращі практики в сусідніх регіонах.



20 листопада 2015, 09:20
Балабай О.І.: "Бюджетне та фінансове планування в об'єднаній територіальній громаді"
Балабай О.І., Петрівський селищний голова ( в Луганській області було створено Щастинську об'єднану територіальну громаду і Петрівська селищна рада увійшла в цю громаду) надає коментарі щодо питання бюджетної та фінансової планувальної діяльності в об'єднаних територіальних громадах. "Для планування фінансів треба знати декілька важливих речей. Математика проста. Мінфін рахує трансферт на 10 тис. учнів,  рахуємо кількість учнів. Наприклад,  300 чоловік,  ітого 3 млн. грн, а в об'єднаній громаді, наприклад, 4 школи. Чи виживуть школи, коли приблизно на одну школу - заробітна платня та енергоносії - це 2,5 млн.грн.? Таким чином, об'єднані громади мають ще створити ефективну мережу освіти та охорони здоров'я. Друге, ніколи не піддавайте сумніву доходи місцевого бюджету - це прерогатива фінансистів, а от  видатки - це прерогатива депутатів. У видатках необхідно планувати все те, від чого не можна відмовитися (первинна медична допомога, дошкільна освіта, культура, спорт, соціальна допомога  та місцеві програми тощо). Третє, планування бюджету обов'язково повинно передбачати оборотну касову готівку. Це необхідно робити для того, що покривати касові розриви по поточних платежах. Наприклад, улітку усім вчителям необхідно видати відпускні. Тим більше, що в теперішній час, законодавство дозволяє використовувати кошти на покриття касових розривів із бюджету розвитку, або спеціального фонду. Дуже важливо - вихід об'єднаних громад на прямі міжбюджетні відносини. У Бюджетному кодексі працює  система вирівнювання по доходах. 60% ПДФО закріплюється за бюджетами об'єднаних громад і це добрий податок для прив'язки на місцевому рівні. Індекс податкоспроможності громади, наприклад,  більше 10%, державою половину забирається. Менше 90%  - державний бюджет дає такій громаді - 80%.  Таким чином, мінімальний місцевий бюджет - 0,72. Тобто, громада і не вмре, але й розвиватися не зможе. Наступна важлива річ - дотація вирівнювання по доходах, яка не терпить неоднорідною інфраструктури. Яка інфраструктура має бути? Це - ДНЗ, ЦМСД, інфраструктура соціальної допомоги, місцевого самоврядування, спорту, культури. Підкреслюю, не соціального захисту, а соцальної допомоги. ЗОШ - це також прерогатива держави і фінансується за рахунок освітньої субвенції. Хочу сказати, що ми дуже ефективно працюємо із Луганським регіональним відділенням Асоціації міст України та Офісом реформ з питань децентралізації влади. Зараз ми розпочинаємо реалізацію нашого пілотного проекту - розбудови розвитку Щастинської об'єднаної територіальної громади, до якої увійшли три ради. Ми хочемо розробити Стратегію розвитку та подумати про спільні проекти. Ми розуміємо, що зараз виграє та громада, яка матиме реальні проекти із розробленою проектно-кошторисною документацією. А для цього нам необхідно провести відповідну інвентаризацію ресурсів та спланувати проекти розвитку".



19 листопада 2015, 15:02
Рекомендації від Луганського обласного офісу реформ щодо проведення першої сесії для об'єднаних громад
Експерти Луганського обласного Офісу реформ підготували  рекомендації для проведення першої сесії ОТГ. На що необхідно звернути увагу при підготовці проведення першої сесії. В першу чергу, необхідно визначити процедурні правила проведення пленарних засідань та засідань постійних комісій Ради. Дуже важлива підготовка короткого Тимчасового регламенту Ради, формування Порядку денного 1-го пленарного засідання 1-ої сесії ради. Необхідно також підготувати пропозиції щодо переліку постійних комісій ради,  щодо персонального складу лічильної комісії,  щодо порядку фінансування посадових осіб та апарату новообраної ради ОТГ та виконання бюджету  територіальних громад, що об'єдналися до кінця бюджетного року. Що нового так це -- піідготовка проекту Положення про старосту. Таким чином, які питання виносяться на першу сесію ОТГ:  1) про підсумки виборів депутатів та голови ОТГ, 2) про обрання лічильної комісії, 3)про затвердження Тимчасового регламенту проведення пленарних засідань та засідань постійних комісій ради ОТГ, 4) про обрання секретаря Ради ОТГ,  5) про затвердження переліку постійних комісій ради ОТГ,  6) про обрання персонального складу постійних комісій, 7) про утворення та обрання персонального складу ліквідайційної комісії тощо. Що слід пам'ятати при підготовці Регламенту. Регламент не суперечить КС та законам України і не перерозподіляє повноваження між органами та посадовими особами. Встановлює правила для нинішньої ради і для першої сесії ради наступної каденції. Передбачає не матеріальні норми, а процедурні норми. регулює відносини всередині ради. В ньому необхідно чітко виписати "конфліктні" питання, прописати норми, що забезпечують відкритість діяльності ради. Регламент необхідно виписати простою мовою, статті і частини пронумеровані. На стадії його підготовки необхідно залучити багато депутатів з різних фракцій, а прийнятий регламент має бути розтиражовано та розміщено в Інтернеті.



19 листопада 2015, 13:03
Децентралізація – ВЖЕ! Вибір українського суспільства!
На тлі драматичних подій, які відбуваються в Україні третій рік поспіль, українське суспільство зазнало колосальних змін. Попри всю трагічність останніх років, страшних втрат і розчарувань - ми загартувались, наша національна свідомість зросла, ми почали відповідальніше ставитися до подій, які відбуваються в нашій країні, чинити свідомий вибір, почали думати, як частина народу і діяти на користь спільних національних інтересів. Мабуть кожен українець сьогодні усвідомлює необхідність проведення в Україні низки реформ. Але, нажаль, через неймовірний тиск та неприховану агресію з боку окупанта, саботаж окремих політичних сил в середині країни, страшну війну, яку веде наш народ, реформування держави знаним чином гальмується. І в даному випадку без сторонньої допомоги нам не обійтися. Від початку Революції Гідності і до сьогоднішнього дня весь цивілізований світ надавав Україні неймовірну підтримку і допомогу, в тому числі Республіка Польща, яка є не лише надійним партнером української держави, але й вірним Другом українського народу. Ми завжди захоплювались стрімким економічним розвитком Польщі, з радістю і великою вдячністю переймали досвід наших сусідів щодо проведення реформ і розбудови інфраструктури держави. От і зараз, польське суспільство підтримує прагнення українського народу в проведенні, зокрема, адміністративно-територіальної реформи та децентралізації влади. Так, в липні 2015 р. Фундація TERRA HUMANA в партнерстві з українськими громадськими організаціями Товариством Лева та ЦРГ «Перспектива» з розпочали реалізацію нового проекту в Україні «Децентралізація на практиці. Польський досвід місцевого самоврядування та нові рішення в Україні». В Луганській області партнером проекту є Луганський обласний Офіс Реформ. Даний проект співфінансовано за рахунок коштів програми Підтримка Демократії в рамках польської співпраці задля розвитку Міністерства Закордонних Справ Республіки Польща в 2015 р. за посередництвом Фонду Міжнародної Солідарності. Метою проекту є підвищення кваліфікації державних службовців органів місцевої влади та місцевого самоврядування та членів громадських організацій в 10-ти областях – Сумській, Полтавській, Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій, Херсонській, Миколаївській, Одеській, Луганській та Донецькій з метою впровадження процесів децентралізації влади і реформи місцевого самоврядування на рівні громад, а також підготовка до реформи на всіх адміністративних рівнях. В рамках проекту було проведено низку семінарів, в яких прийняли участь близько 500 учасників. Дані заходи провели польські та українські тренери та експерти. Учасники мали змогу ознайомитися з польською та українською моделями децентралізації, отримали консультації польських експертів, побачили перспективи та можливості ефективного управління. Наступним кроком в реалізації даної ініціативи є проведення відкритої Міжнародної конференції під назвою: «Децентралізація ВЖЕ», яка запланована на 24 листопада 2015 року в м. Києві.



19 листопада 2015, 11:58
Засоби масової інформації Луганщини навчаються практичним аспектам децентралізації та формування спроможних громад
Головні редактори Сєвєродонецьких  телекомпаній ЛОТ, СТВ, ТРК "Енергія", ДО ЛОДТРК прийняли участь спільно із Луганським регіональним відділенням Асоціації міст України, Луганським обласним Офісом реформ у семінарі "Практичні аспекти децентралізації та формування спроможних громад". Серед основних питань: зміни до Конституції та законодавства України, організаційні, нормативні та інституційні кроки створення спроможних об'єднаних громад, комунікаційні стратегії в процесі реформування територіальної громади, бюджетна децентралізація, інструменти та фінансові ресурси, Державний фонд регіонального розвитку. Після навчання планується залучення ЗМІ Луганщини до широкомасштабної інформаційної компанії серед населення щодо реформи децентралізації влади.



19 листопада 2015, 11:44
Пройшла перша сесія Новопсковської об'єднаної територіальної громаи
Експерти Офісу реформ прийняли участь у першій сесії Новопсковської об'єднаної територіальної громади. На початку сесії було оголошено результати місцевих виборів. Селищним головою Новопсковською об'єднаної територіальної громади обрано Гаєва Вадима Вікторовича, який склав присягу. Також оголошено результати виборів депутатів селищної ради, створені робочі групи по підготовці Статуту новоствореної громади, програми соціально-економічного розвитку та бюджету. Експерт Офісу реформ Агібалов І.В. виступив із рекомендаціями щодо включення до складу робочих груп представників громадських організацій, бізнесу та ЗМІ. Сесію не було закрито і прийнято рішення про проведення консультацій із депутатами, обласним управлінням юстиції щодо реорганізації Новопсковської селищної ради.



16 листопада 2015, 18:14
Експерти Офісу реформ провели робочу зустріч з питання реєстрації нових об'єднаних територіальних громад
16 листопада 2015 року експерти Офісу реформ провели робочу зустріч із обласним управлінням юстиції з питання реєстрації нових об'єднаних територіальних громад. Протягом робочої зустрічі було відпрацьовано механізм реєстрації об'єднаних територіальних громад як нових юридичних осіб, що є суб'єктами публічного права. Механізмом передбачається: 1) ліквідація усіх міських (селищних, сільських) рад, які об'єдналися; 2) реєстрація нової об'єднаної теритріальної громади на підставі рішень про об'єднання. На засіданні також було відпрацьовано проект рішення першої сесії на прикладі Новопсковської об'єднаної громади, яка відбудеться завтра, 17 листопада 2015 року. Проект передбачає оголошення результатів виборів, припинення шляхом ліквідації діяльності Осинівської сільської та Новопсковської селищної рад, створення ліквідаційної комісії, депутатських комісій та призначення заступників голови новоутвореної громади.



16 листопада 2015, 11:13
Експерти Луганського обласного офісу реформ прийняли участь у телепрограмі "Пряма лінія" у прямому ефірі телеканалу ЛОТ
Експерт Луганського обласного офісу реформ Ігор Агібалов прийняв участь у телепрограмі "Пряма лінія" у прямому ефірі телеканалу ЛОТ, присвяченому реформі децентралізації влади. Мешканці Луганщини мали змогу задавати питання та отримувати відповіді безпосередньо від фахівця Офісу реформ. Ігор Агібалов розповів про те, що на Луганщині утворено чотири громади, у двох з яких пройшли місцеві вибори. Вигоди об'єднання - це, в першу чергу, прямі міжбюджетні відносини місцевих бюджетів із Державним бюджетом України, розпорядження землями поза межами населених пунктів, формування місцевих бюджетів розвитку, що взагалі для пересічного громадянина цієї об'єднаної громади підвищить якість життя. На питання подальших дій об'єднаної громади експерт відповів про наступні кроки, а саме: 1) проведення перших сесій в об'єднаних громадах; 2) легалізація нових об'єднаних громад та ліквідація тих, що об'єдналися; 3) розробка Стратегії розвитку нової об'єднаної громади та напрацювання пакету проектів розвитку. Розробка Стратегії передбачає колегіальний процес стратегічного планування та широке залучення громадськості до його процесу. Ігор Агібалов також підкреслив, що саме розробка розвиткових проектів надасть можливість об'єднаним громадам залучати кошти із Державного Фонду регіонального розвитку. А ще перед об'єднаними громадами відкриваються двері отримання міжнародної донорської допомоги. Сам Офіс реформ є сьогодні проектом міжнародної технічної допомоги. Саме міжнародні проекти можуть також допомогти утвореним об'єднаним громадам у навчанні працівників органів місцевого смаоврядування та забезпеченні громад професійними кадрами.



16 листопада 2015, 11:11
Луганський обласний Офіс реформ допомагає визначитися із пріоритетними напрямками розвитку Білокуракинській об'єднаній територіальній громаді
Луганський обласний Офіс реформ допомагає визначитися із пріоритетними напрямками розвитку Білокуракинській об'єднаній територіальній громаді. Білокуракинська ОТГ Луганської області разом із експертами Офісу реформ визначила пріоритетні напрямки розвитку, на які необхідно сконцентрувати фінансові ресурси на першому етапі розвитку громади. В першу чергу, забезпечення безперебойного постачання води в населені пункти та відновлення транспортного сполучення між ними. Важливим є узгодження даних пріоритетів із громадою. Тому, найближчим часом, плануються громадські обговорення даних пріоритетів із Білокуракинською об'єднаною громадою.



06 листопада 2015, 12:35
Луганський Офіс реформ спільно з Новопсковською та Білокуракинською об'єднаними громадами відпрацьовує проекти розвитку
На виконання доручення Віце-прем'єр-міністра України - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Зубка Г.Г. від 29.09.2015 № 34937/1/1-15 експерти Офісу реформ спільно із керівництвом Білокуракинської та Новопсковської об'єднаних територіальних громад відпрацювали проекти  створення інфраструктурної мережі для забезпечення спроможності цих громад та подальшого впровадження проектів розвитку, що фінансуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку. Перелік проектів включив в себе такі напрями розвитку, як економічний розвиток, залучення інвестицій, розвиток підприємництва, управління земельними ресурсами, розвиток житлово-комунального господарства, сфера медичної допомоги, освіти та культури. Планування проектів по Білокуракинській громаді на суму - 209428,938 тис.грн., по Новопсковській громаді - навколо 100 тис.грн.



04 листопада 2015, 15:03
Офіс реформ відпрацьовує практику функціонування об'єднаної громади на прикладі Білокуракинської
29 жовтня експерти Офісу реформ прийняли участь у робочій нараді із керівництвом новоутвореної Білокуракинської об'єднаної територіальної громади, Білокуракинської райдержадміністрації, представниками структурних підрозділів - освіти, культури, охорони здоров'я, житлово-комунального господарства. Було обговорено питання подальшої передачі  об'єктів вищезазначених сфер соціально-культурного призначення у власність об'єднаної громади, а також першочергові об'єкти, які потребують фінансування на проведення робіт по реконструкції та ремонту.



04 листопада 2015, 14:33
Продовжено роботу Офісу реформ Луганської області
Офіс реформ Луганської області продовжує свою роботу і діє на виконання Меморандумів між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та Асоціацією міст України: - в рамках Проекту USAID ДІАЛОГ про узгодження мети діяльності щодо підтримки процесу об’єднання територіальних громад; - в рамках спільного проекту з Норвезькою асоціацією місцевих і регіональних влад «Партисипативна демократія та обґрунтовані рішення на місцевому рівні в Україні», що фінансується МЗС Норвегії, про узгодження мети діяльності щодо забезпечення належної якості публічних послуг в об’єднаних територіальних громадах; - та Радою Європи в рамках Програми РЄ «Децентралізація і територіальна консолідація в Україні» про об'єднання зусиль для реалізації реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, формування спроможних громад. Із контактами експертів Ви можете ознайомитися на сторінці контактна іформація



02 листопада 2015, 08:19
Кожна об’єднана громада є значним кроком вперед у зміцненні потенціалу місцевих органів влади в інтересах своїх жителів, - латвійський експерт
«Це слід розглядати як дуже-дуже гарний початок для поліпшення адміністративно-територіального поділу території України». Так про факт об’єднання в Україні 800 місцевих рад у 159 територіальних громад та проведення в них перших місцевих виборів говорить Айварас Драудиньш, директор Департаменту самоуправлінь Міністерства захисту навколишнього середовища та регіонального розвитку Латвійської Республіки. У інтерв’ю сайту «Децентралізація» він зазначив: «…Ми говоримо про те, що протягом декількох місяців була досягнуто добровільне створення 159 об'єднаних громад і проведені перші місцеві вибори! У Латвії добровільний процес створення об'єднаних самоврядувань відбувася набагато повільніше. Процес почався в 1998 році і лише в 2005 році було прийнято законодавство на завершення адміністративно-територіальної реформи в 2009 році». Нещодавно пан Драудиньш повернувся з України, де на чолі групи латвійських експертів вивчав ситуацію в об’єднаних територіальних громадах Чернігівської області. Латвійська Республіка надаватиме цим громадам методичну підтримку, зокрема щодо створення якісних перспективних планів розвитку цих громад, підготовки фахівців у громадах за напрямком формування планів залучення інвестицій у розвиток територій цих громад.  «Кожна група (ред. місцевих рад), яка об'єднується, є значним кроком вперед у зміцненні потенціалу місцевих органів влади в інтересах своїх жителів. Візьміть до уваги, що громади Чернігівської області, також як громади решти України відповідно до чинного законодавства, об'єднуються добровільно і ми поважаємо політичну позицію України в цьому питанні. Звичайно, створюючи сильне місцеве самоврядування, йому передаються нові обов'язки та можливості. Невід'ємною частиною місцевого розвитку є планування розвитку території та залучення інвестицій. Ці питання повинні бути вирішені в об'єднаних громадах і тут допомога може бути надана латвійськими експертами», - зазначив Айварас Драудиньш. Він наголосив на вагомих перевагах у розвитку громад, які об’єднаються, перед тими, хто ще вагається і роздумує. «Звичайно, місцеві політики схильні в кожному невеликому селі отримати свої незначні фінансові ресурси і направити їх в територію села. Але в цьому випадку ці ресурси не будуть використовуватися для максимальної віддачі, чи не буде створена адміністрація місцевого самоврядування з повноваженням адекватної потужності. Кожне село і місто отримуватиме більше, якщо буде знаходитися в сильному і великому складі самоврядування, ніж працюючи порізно, без об'єднання фінансового та інтелектуального потенціалу… Невеликі сільські самоврядування матимуть мало шансів конкурувати з сильними і досвідченими управліннями самоврядувань», - сказав Айварас Драудиньш. Повну версію інтерв’ю читати ТУТ



28 жовтня 2015, 12:06
Результати місцевих виборів в об'єднаних громадах Луганщини
В двох об'єднаних територіальних громадах Луганської області 25 жовтня 2015 року відбулися перші вибори голів та депутатів селищних рад. Білокуракинським селищним головою ОТГ обрано Сірика Сергія Івановича, позапартійного, який обіймав цю посаду до створення ОТГ і був ініціатором об'єднання. Слід зазначити, що за нього проголосувало 60% виборців, які взяли участь у голосуванні. Він одержав переконливу перемогу в 21 із 24 населених пунктів, які увійшли до складу ОТГ. Новопсковським селищним головою став  підприємець Гаєв Вадим Вікторович, позапартійний, який набрав 58% голосів виборців. Тепер? на прикладі цих ОТГ в Луганській області будуть відпрацьовані практики функціонування об'єднаних громад.



27 жовтня 2015, 14:06
Розпочався активний процес створення Сєвєродонецької об'єднаной громади
Сєвєродонецька міська, Борівська та Сиротинська селищні, Боровенська, Єпіфанівська, Смолянинська та Чабанівська сільські ради надали згоду на добровільне об'єднання. Вони утворили спільну робочу групу з підготовки проектів рішень щодо добровільного об'єднання, чим розпочали процедуру добровільного об'єднання та утворення об'єднаної територіальної громади із центром у місті Сєвєродонецьку.



22 жовтня 2015, 18:54
В Луганській області створено четверту об'єднану громаду
22 жовтня 2015 року Щастинська міська, Петрівська селищна та Передільська сільська ради  прийняли рішення  "Про добровільне об'єднання територіальних громад". Таким чином, в Луганській області створено четверту Щастинську об'єднану громаду.

докладніше »



21 жовтня 2015, 21:24
Затверджено новий склад робочої групи із підтримки та впровадження заходів із добровільного об'єднання територіальних громад області
21 жовтня 2015 року голова Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Георгій Тука підписав розпорядження № 496, яким затвердив новий склад робочої групи з підтримки та впровадження заходів з добровільного об'єднання територіальних громад області. Очолює робочу групу сам Георгій Тука, заступником голови робочої групи стала Єлизавета Пушко - Цибуляк - перший заступник голови Луганської обласної державної адміністрації. До складу групи увійшли Сергій Тихоновський та Ігор Агібалов - директор і експерт Офісу реформ Луганської області, Наталія Бойко - виконавчий директор Луганського регіонального відділення Асоціації міст України, керівники структурних підрозділів ОДА та територіальних підрозділів Центральних органів виконавчої влади.

докладніше »




Попередня сторінка || Наступна сторінка
Сторінки:
1234567891011121314

Архів по роках:

20152016
Sub_Class with id 0 does not exist
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера