Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія) Діяльність ОДА Офіс реформ Новини
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

Гаряча лінія
Гаряча лінія
Довідник посадовців
Телефонний довідник
ОпитуванняОпитування

Сьогодні: понеділок, 22 жовтня 2018

Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАОфіс реформ
Новини

18 серпня 2015, 12:13
В Луганській області створено три об'єднані спроможні громади, які підуть на місцеві вибори на новій територіальній основі
Розпорядженнями керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації від 14 серпня 2015 року № 353 - 354 в Луганській області утворено ще дві об'єднані територіальні громади. Білокуракинську об'єднану територіальну громаду утворено, враховуючи рішення Білокуракинської селищної, Нещеретівської сільської, Бунчуківської сільської, Олександропільської сільської, Лизинської сільської, Олексіївської сільської, Курячівської сільської, Дем'янівської сільської рад "Про добровільне об'єднання територіальних громад" (8 територіальних громад). Новоайдарьску об'єднану територіальну громаду утворено, враховуючи рішення Новоайдарської селищної, Бахмутівської сільської, Гречишкінської сільської, Денежниківської сільської, Муратівської сільської, Новоахтирської сільської, Победівської сільської, Співаківської сільської, Штормівської сільської рад "Про добровільне об'єднання територіальних громад"(9 територіальних громад). В цих об'єднаних територіальних громадах призначені перші місцеві вибори депутатів та селищних голів на 25 жовтня 2015 року. Як повідомлялося раніше Офісом реформ, Новопсковську об'єднану спроможну громаду створено першою в Україні ще 13 липня 2015 року, в ній також призначені перші місцеві вибори депутатів та селищного голови на 25 жовтня 2015 року.

докладніше »



14 серпня 2015, 14:02
Луганський обласний офіс реформ обмінявся досвідом із донецькими колегами в Краматорську щодо проблем об’єднання територіальних громад
13 серпня 2015 року  Луганський обласний офіс реформ обмінявся досвідом із донецькими колегами в Краматорську щодо проблем об’єднання територіальних громад. Сергій Тихоновський, директор Луганського офісу реформ виступив із презентацією «Об’єднання територіальних громад Луганської області» : результати та проблеми» на розширеному засіданні робочої групи з питань децентралізації влади. Захід відбувся в Краматорській міській раді за участі експертів Донецького офісу реформ, представників Мінрегіонбуду, Мінфіну, керівництва Донецької обласної військово-цивільної адміністрації, органів місцевого самоврядування Донецької області, проекту ПРООН. Виступаючий зазначив, що проект Перспективного плану формування територій громад Луганської області був ухвалений керівником Луганської обласної військово-цивільної адміністрації 10 червня 2015 року та 05 серпня затверджений на засіданні Уряду. Він був розроблений тільки для частини території Луганської області, яка є підконтрольна українській владі. Перспективним планом передбачено в межах 194 діючих територіальних громад створити 24 об’єднані спроможні територіальні громади.  В теперішній час, кількість територіальних громад, які ініціювали процес об`єднання  - 19, в яких проходить процес громадського обговорення – 18, в яких прийняті рішення сесій про надання згоди на добровільне об`єднання - 14. 13 липня створено першу в Україні Новопсковську об’єднану територіальну громаду  з центром у селищі Новопскові (розпорядження керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації від 13.07.2015 року № 296 ).  Новоайдарська та Білокуракинська об’єднані спроможні громади також отримали позитивний висновок на відповідність проектів рішень про об’єднання Конституції та законам України. 14 серпня 2015 року планується підписання розпоряджень керівника обласної військово-цивільної адміністрації про створення цих об’єднаних громад та призначення в них перших місцевих виборів на 25 жовтня 2015 року. Основні проблеми проведення реформи місцевого самоврядування: 1.Відсутність повного пакету нормативно-правових актів щодо урегулювання процесу об’єднання. 2.Труднощі проведення інформаційно-роз’яснювальної компанії через відсутність обласних ЗМІ та стислі строки її здійснення. 3.Методикою передбачений основний критерій утворення об’єднаних громад – зона доступності 20-25 км. Але, необхідно нормативно-правове урегулювання процесу фінансово-економічного обрахунку спроможності майбутніх об’єднаних громад, що дозволить впроваджувати ефективне планування об’єднаних територій на майбутнє.

докладніше »



14 серпня 2015, 10:50
Ще дві громади Луганської області отримали позитивні висновки
12 серпня 2015 року селищні та сільські ради, які об'єднуються в Білокуракинську спроможну громаду,а саме Білокуракинська селищна, Нещеретівська сільська, Бунчуківська сільська, Олександропільська сільська, Лизинська сільська, Олексіївська сільська, Курячівська сільська, Дем'янівська сільська ради,отримали позитивний висновок щодо відповідності цих проектів Конституції України та законам України. 12 серпня 2015 року селищні та сільські ради, які об'єднуються в Новоайдарську спроможну громаду,а саме Новоайдарьска селищна, Бахмутівська сільська, Гречишкінська сільська, Денежниківська сільська, Муратівська сільська, Новоахтирська сільська, победівська сільська, Співаківська сільська, Штормівська сільська ради,отримали позитивний висновок щодо відповідності цих проектів Конституції України та законам України.

докладніше »



13 серпня 2015, 18:06
Білокуракинська об'єднана спроможна громада може утворитися до початку виборчої компанії та провести вибори на новій територіальній основі
Білокуракинська об'єднана спроможна громада може утворитися до початку виборчої компанії та провести вибори на новій територіальній основі. Територіальні громади, які об'єднуються в Білокуракинську спроможну громаду, подали 12 сепня 2015 року до Луганської обласної військово-цивільної адміністрації схвалені сільськими, селищними радами проекти рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад для отримання висновку щодо відповідності їх Конституції України та законам України

докладніше »



11 серпня 2015, 16:28
Новоайдарська об'єднана спроможна громада може утворитися до початку виборчої компанії та провести вибори на новій територіальній основі
Територіальні громади, які об'єднуються в Новоайдарську спроможну громаду, подали 11 сепня 2015 року до Луганської обласної військово-цивільної адміністрації схвалені сільськими, селищними радами проекти рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад для отримання висновку щодо відповідності їх Конституції України та законам України

докладніше »



07 серпня 2015, 22:25
Про хід реформи децентралізації влади на Луганщині
Кількість територіальних громад (рад), які відповідно до рішень сесій ініціювали процес об`єднання  - 19/165. Кількість територіальних громад (рад), які проводять процес громадського обговорення - 18/162. Кількість територіальних громад (рад), якими прийнято рішення сесії про надання згоди на добровільне об`єднання - 14/47. Кількість проектів рішень об'єднаних територіальних громад поданих до ВЦА для надання висновків - 2. Кількість створених об 'єднаних громад  -1

докладніше »



07 серпня 2015, 10:37
Сільські голови Старобільського району підкреслюють переваги об'єднання в Старобільську спроможну громаду
Кравцов Анатолій Павлович, Курячівський сільський голова, зазначає: "Ми не спроможні існувати самостійно. Нам необхідно об'єднатися із сильним економічним центром, який стане тяжінням інвестицій, технологій, нових знань та інтелекту. На даний час, ми не можемо утримувати навіть себе - заробітну плату та будівлю. А нам необхідно реалізувати проекти місцевого економічного розвитку для того, щоб не просто виживати, а розвиватися". Ковальов Володимир Дмитрович, Малохатський сільський голова підтверджує думку попереднього спікера: "Ми об'єднуємося в Старобільську об'єднану спроможну громаду по зрозумілій для наших людей причині. І це було обговорено на сходах із нашими селянами - доступ до якісних послуг. Ми бачимо, що на даний момент, тільки Старобільськ у зоні доступності 20 км може надавати нашим людям більш якісні послуги, а саме реєстрація майнових прав, послуги Пенсійного фонду та центру зайнятості, ринок, медичні послуги, транспортне забезпечення та архів". Дерев'янченко Лариса Володимирівна, Калинківський сільський голова, зазначає: "Найбільш кваліфіковані кадри сьогодні зосереджені в Старобільську. Ну про що можна говорити, якщо бухгалтер та вчителя до нас їздять із Старобільська". Овсянік Любов Михайлівна, Тетярівський сільський голова, також зазначає: "Нам сам Бог вилів об'єднуватися із Старобільськом. Ми знаходимося зовсім поруч із цим містом. Ринок, довідки, інші послуги. Взагалі у нас дуже цікаві два села, на березі річки Айдар. Дуже багато переселенців, багато хто закріпився".

докладніше »



07 серпня 2015, 10:20
Продовжується процес об'єднання територіальних громад та створення Старобільської спроможної об'єднаної громади
У Верхньопокровській сільській раді проведені громадські обговорення щодо надання згоди на об'єднання в Старобільську спроможну об'єднану громаду. В заході прийняли участь керівництво сільської ради, експерти Офісу реформ, депутати та пересічні громадяни. Під час обговорень, учасники переконувались у перевагах створення Старобільської об'єднаної громади: розширення повноважень та податкових надходжень, можливість формування бюджету розвитку не менше 10% загального бюджету об'єднаної громади, можливість фінансування проектів місцевого економічного розвитку та підтримку їх також із Державного бюджету.    

докладніше »



05 серпня 2015, 17:41
Проекти Перспективних планів формування територій громад Луганської, Херсонської та Дніпропетровської областей схвалені сьогодні на засіданні Уряду
«Хочу поінформувати, яким чином реформа децентралізації перейшла від прийняття законів до реалізації та впровадження на місцях. Сьогодні я представляю на  затвердження перспективні плани формування територіальних перших громад, які вже дали згоду на об’єднання. Це ті громади, які можуть вийти на нові місцеві вибори вже з новим органом місцевого самоврядування і отримати після виборів нові виконавчі комітети», -  сказав Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Зубко. «Вже 21 область схвалила свої плани. Закарпатська, Тернопільська та Київська області – в процесі схвалення. На кожне засідання уряду Мінрегіон подаватиме на затвердження по декілька проектів постанов про затвердження перспективних планів формування територій громад в інших областях. Але всі області дотримаються визначених законом строків по затвердженню таких планів», - запевнив Геннадій Зубко. «Відтак подальша доля реформи в руках українського парламенту. Остаточне схвалення в 300 голосів змін до Конституції України – повністю закріпить нові повноваження за громадами», - зазначив урядовець. «Народні депутати повинні продемонструвати волю до впровадження реформи, яка дозволить розвиватись регіонам», - підкреслив Віце-прем’єр-міністр України. Геннадій Зубко наголосив, що окрім додаткових фінансових та податкових можливостей, об’єднані громади отримають у своє розпорядження і землі в межах об’єднаних громад: «Це той ресурс, який дасть можливість залучити інвесторів, розвиватись і створити конкуренцію між громадами». Перспективний план формування територій громад Луганської області передбачає створення 24 об’єднаних територіальних громад. Загальна кількість рад цієї області становить: сільських – 159, селищних – 25, міських – 10.



31 липня 2015, 13:49
Планування розвитку Новопсковської об'єднаної спроможної громади
Розпорядженням керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації від 13 липня 2015 року № 296 було утворено першу в Україні та Луганській області Новопсковську об’єднану спроможну громаду. На даний час, об’єднана громада проводить активну роботу щодо подальшого розвитку, а саме розробляє проекти місцевого економічного розвитку. Перші 7 проектів від об’єднаної громади було подано на розгляд Фонду регіонального розвитку України. Проекти стосуються запровадження системи роздільного збирання ТПВ та будівництва полігону ТПВ, надання соціальних послуг із перевезення населення автомобільним транспортом, розвиток об’єктів соціальної інфраструктури, вуличного освітлення із застосуванням енергозберігаючих технологій, створення соціального житла, екологічного, духовного та патріотичного виховання та спортивного розвитку населення громади. Офісом реформ спільно із представниками керівництва Новопсковського району, Новопсковської селищної та Осинівської сільської громад було проведено вивчення інфраструктури об’єднаної Новопсковської спроможної громади безпосередньо на місцях розташування відповідних об’єктів. Була проаналізована можливість запровадження комплексної ефективної системи управління ТПВ та відвіданий Новопсковський полігон ТПВ. Учасниками робочої зустрічі були відвідані також загально-освітні навчальні заклади та будинки культури с.м.т.Новопсков та с.Осинове, вивчена фінансова потреба та відповідна фінансова забезпеченість на сьогоднішній день освітньої галузі та сфери культури. Проаналізовані фінансові можливості  цих сфер з урахуванням розширення повноважень та надходжень до місцевого бюджету в результаті об’єднання. Було відвідане також підприємство, яке утримує найбільшу кількість робочих місць, а саме  Новопсковське лінійне виробниче управління магістральних газопроводів, а також учасники ознайомилися із місцевими товаровиробниками та надавачами послуг в сфері зеленого туризму та випічки хліба. Було обговорено подальшу необхідність розробки Стратегії економічного розвитку Новопсковської об’єднаної спроможної громади на довгострокову перспективу, проведення аналізу ресурсів та визначення пріоритетних напрямків подальшого розвитку об’єднаної громади. Листом Луганської обласної військово-цивільної адміністрації № 6/8 – 2316 від 14.07.2016 року до Кабінету Міністрів України подані пропозиції щодо надання фінансової підтримки Новопсковській об’єднаній спроможній громаді  під час формування проекту Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік» передбачити субвенцію з державного бюджету в сумі 50,0 млн.грн для вирішення проблем соціально-економічного розвитку, а саме: ремонт доріг з асфальтним покриттям; завершення будівництва полігону твердих побутових відходів; придбання спеціалізованих автомобілів для збору та вивезення твердих побутових відходів; придбання автобусів для організації регулярних додаткових пасажирських перевезень; капітальний ремонт об’єктів соціальної сфери.  

докладніше »



30 липня 2015, 14:34
Хід проходження реформи децентралізації на Луганщини
Кількість територіальних громад (рад), які відповідно до рішень сесій ініціювали процес об`єднання  - 19/165. Кількість територіальних громад (рад), які проводять процес громадського обговорення - 18/162. Кількість територіальних громад (рад), якими прийнято рішення сесії про надання згоди на добровільне об`єднання - 12/19. Кількість проектів рішень об'єднаних територіальних громад поданих до ВЦА для надання висновків - 2. Кількість створених об 'єднаних громад  -1.      

докладніше »



29 липня 2015, 16:42
Публічні обговорення Концепції створення Старобільської об'єднаної спроможної громади
29 липня 2015 року пройшов круглий стіл із сільськими, селищними головами, секретарями сільських рад, керівництвом Старобільського району та експертами Офісу реформ з питання створення Старобільської спроможної об'єднаної громади. Для довідки: вже шість територіальних громад Старобільського району надали згоду на об'єднання навколо потенційного адміністративного центру - міста Старобільська, яке зараз є районним центром Старобільського району.  Таким чином, темпи створення Старобільської спроможної об'єднаної громади дають надію на  проведення даного процесу до початку виборчої компанії і проведення виборів в даній громаді на новій територіальній основі. Круглий стіл відкрив Гаркавий Анатолій Іванович, зазначив мету заходу та очікування і передав слово директору Офісу реформ Сергій Тихоновському. Сергій Тихоновський  надав присутнім інформацію щодо результатів моніторингу реформи на Луганщині, наголосив на основних помилках, які допускають громади в процесі оформлення документів. Виступаючий підкреслив основні переваги об'єднання громад з точки зори їх спроможності. Далі, він зазначів основні етапи об'єднання та проекти рішень, які необхідно затвердити під час кожного етапу. Надалі виступали сільські та селищні голови, які позитивно висловлювалися стосовно реформи.  Так Половинко Віра Петрівна, секретар Садківської селищної ради зазначила: "Я вважаю, що проведення реформи децентралізації як ніколи на часі. Ми всі говоримо про спроможність, але зараз більшість сільських громад не спроможні виконувати ті завдання, які ставить перед ними законодавство України, а саме надання якісних послуг сільському населенню, бо на це немає коштів. Наші податкові надходження мізерні - це в основному плата за землю. Бізнесу в нас майже не має. На території Садківської сільської ради - два магазини, три фермерських господарства та з десяток одноосібників. Це вся наша економіка. Зараз у нас на рахунку 14 тисяч гривень. Скажіть, як можна будувати якісну інфраструктуру на селі за такі кошти? А люди хочуть жити не гірше ніж у місті, з нормальними дорогами, якісними житлово-комунальними, соціальними послугами. Зараз у села таких коштів немає. І тільки об'єднання із cильним економічно центром може надати нам таку можливість...." Кравцов Анатолій Павлович, Курячівський сільський голова  "Наш депутатський корпус також надав згоду на об'єднання із Старобільськом. По-перше, ми знаходимося на відстані 10 км від цього міста. По-друге, ми виходили із того, а хто краще може нам надати послуги ніж районний центр? Тим більше, ми зараз в рік заробляємо 140 тис.грн. , а на наше утримання, я маю на увазі заробітну платню та адмінстративну будівлю необхідно 240 тис.грн. на рік. Так про яку спроможність або розвиток може йти мова? Тільки об'єднання навколо Старобільська надасть нам можливість отримувати більш якісні послуги та впроваджувати проекти розвитку"      



27 липня 2015, 13:49
Кращі практики децентралізації на Луганщині
До початку виборчого процесу в Луганській області можливо створення 3-5 спроможних (об’єднаних) громад. Станом на 27.07.2015 року вже створено одну – Новопсковську об’єднану територіальну громаду  з центром у селищі Новопскові. Процес об’єднання був розпочатий за ініціативою Новопсковського селищного голови. Після проведення консультацій з територіальними громадами Ганусівської, Донцівської, Заайдарівської, Закотненської, Кам’янської, Новорозсошанської, Осинівської, Пісківської, Риб’янцівської та Рогівської сільських рад, було проведено громадське обговорення із Новопсковською громадою, яка надала згоду на таке добровільне об’єднання. Сесія Новопсковської селищної ради також надала згоду на об’єднання. Після цього дана пропозиція була направлена до суміжних територіальних громад. За результатами громадських обговорень згоду на добровільне об’єднання надали дві громади, тільки одна із яких - Осинівська має спільні межі. Тому, Новопсковська об’єднана територіальна громада була створена шляхом об’єднання Новопсковської селищної та Осинівської сільської територіальних громад (розпорядження керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації від 13.07.2015 року № 296). Позитивним прикладом може бути також робота щодо створення Новоайдарської та Старобільської об’єднаних спроможних громад. В Новоайдарському районі ініціатива селищного голови щодо об’єднання в громаду з центром у селищі Новоайдар, була підтримана на громадських обговореннях Новоайдарської громади та сесії селищної ради. Така пропозиція була направлена до всіх сільських громад Новоайдарського району: Штормовської, Денежніковської, Співаківської, Гречишкінської, Новоохтирської, Бахмутівської, Олексіївської, Дмитрівської, Колядівської, Обєдівської, Муратівської, Смолянинівської. Співаківська, Гречишкінська,  Штормівська та Муратівська сільські громади провели громадські обговорення та надали згоду на таке об’єднання, про що свідчать рішення відповідних рад. В Старобільському районі пропозиція щодо об’єднання надійшла від депутатів Старобільської міської ради. Вона була підтримана на громадських обговореннях та сесії Старобільської міськради. Після чого направлена всім сільським громадам району: Байдівської, Бутівської, Веселівської, Верхньопокровської, Вишнівської, Калмиківської, Караяшницької, Курячівської, Лиманської, Підгорівської, Половинківської, Садківської, Титарівської, Хворостянівської, Чмирівської, Шпотинської, Шульгинської, Нижньопокровської, Малохатської, Новоборівської та Світлівської.

докладніше »



23 липня 2015, 11:52
Проведено обговорення шляхів співробітництва Офісу реформ та проекту "Відновлення врядування та примирення на територіях, постраждалих від кризи в Україні
22 та 23 липня 2015 року в Офісі реформ Луганської області проведено робочу зустріч із старшим радником ПРООН з питань місцевого самоврядування та децентралізації   Андріаном Іонеску та координаторами по Луганській та Донецькій областях і обговорено питання майбутнього спіробітництва з питань планування концепції регіонального розвитку області. В рамках обговорення представники ПРООН зазначили, що проект "Відновлення врядування та примирення на територіях, постраждалих від кризи в Україні" планує при підтримці обласної Луганської військово-цивільної адміністрації  розробку Стратегії регіонального розвитку Луганської області і охоплює наступні напрямки: - Інституціональна здатність влади; - Економічний розвиток та занятість населення; - Безпека громад; - Соціальний захист та ВПО. Експертами Офісу реформ було зазначено, що розробка такого стратегічного документу можлива за умов урахування Перспективного плану формування територій громад Луганської області. Саме цей перспективний документ надає можливості до правильного розуміння перспективного розподілу  ресурсів та наділення об'єднаних громад додатковими повноваженнями в результаті реформи децентралізації влади. 



23 липня 2015, 11:05
Проведено круглий стіл з питань створення Рубіжанської спроможної об'єднаної громади
23 липня проведено круглий стіл із активом міста Рубіжне з питань створення Рубіжанської об'єднаної спроможної громади. В круглому столі прийняли участь в.о.міського голови Мухтаров Д.Х., начальник управління економіки  Алфімова С.А., начальник управління землевпорядкування, архітектури та містобудування Д'яченко М.Ю., інші предcтавники міськвиконкому, депутати міської ради, бізнесу та представники Офісу реформ. В ході заходу було розглянуто наступні питання: 1) стан справ щодо створення Рубіжанської об'єднаної спроможної громади;  2) проблеми створення спроможної громади - робота із суміжними громадами по проходженню процедури об'єднання.    



21 липня 2015, 10:47
Адміністративна реформа в польових умовах Новопсковщини
Олексій РОЗУМНИЙ провів інтерв'ю спеціально для «Острова Лугань». Згідно плану, 194 нині територіальні громади, що мешкають на «українській» частині Луганщини мають об’єднатись усього в 24 «спроможні». Однак уже очевидно: цю«компактну» цифру витримати не вдасться. Скажімо, на території Новопсковського району мали б постати усього дві громади, але навіть із Новопсковом сьогодні погодилась об’єднатись лише ближнє село Осинове. Це не добре – і зовсім не погано власне для реформування. Це – просто реалії сьогодення , які склались у окремо взятій Новопсковщині саме так, а не інакше. Що думають селяни решти населених пунктів району, невідомо, а от з ініціаторами цього, найбільш реального, «союзу», авторові поспілкуватись вдалося, «перетнувшись» із ними в обласній військово-цивільній адміністрації, куди селищний голова Новопскова Олександр Бондар та сільська голова Осинового Інна Птушко приїхали, аби довести справу до логічного завершення. В Офісі реформ мені про Бондаря і раніше казали, як про «передовика» у реформістській справі, а тепер з’ясувалось, що він просто – перший. Тобто вони – разом із Інною Миколаївною.

докладніше »



21 липня 2015, 10:22
Офіс реформ провів обговорення питань децентралізації влади із спостерігачами ОБСЄ
В Офісі реформ Луганської області відбулося обговорення питань децентралізації влади та реформування місцевого самоврядування із спостерігачами ОБСЄ Пітером Палмером і Вінсентом Годбіллоном. Протягом зустрічі було обговорено питання створення об'єднаних територіальних громад, проблеми та шляхи їх подолання Спостерігачів ОБСЄ цікавили питання щодо переваг, які отримають спроможні громади в результаті об'єднання, кількість громад, які розпочали даний процес, пілотні громади, які підуть на місцеві вибори на новій територіальній основі. Протягом зустрічі було використано картографічну частину ухваленого Перспективного плану формування територій громад Луганської області, яка допомагала учасникам орієнтуватися в "географії" проведення реформи на території Луганської області.

докладніше »



20 липня 2015, 10:38
Публічні обговорення із сільськими та селищними головами Білокуракінського району питань об'єднання громад
17 липня 2015 року в Білокуракінському районі проведені публічні обговорення із сільськими, селищними головами та керівництвом району питання об'єднання громад та створення Білокуракінської та Лозноолександрівської об'єднаних сроможних громад. В обох потенційних громадах вже ініційовані процеси об'єднання, проведені перші громадські обговорення. Сесії Білокуракініської та Лозноолександрівської селищних рад надали згоду на такі об'єднання, в результаті чого, було направлені відповідні листи із ініціюванням до суміжних територіальнних громад. Експерти Офісу реформ оголосили основні етапи об'єднання та документи, які необхідно при цьому оформити.



20 липня 2015, 10:01
Процес добровільного об’єднання громад набирає обертів по Україні та Луганській області
Процес добровільного об’єднання громад набирає обертів по Україні і Луганській області Результати фінансової децентралізації за перше півріччя 2015 року – зростання доходів місцевих бюджетів на 38% - 44,6 млрд. грн. проти 32,4 млрд. грн. 2014 року. Це ті кошти, якими місцеве самоврядування спільно з громадами розпоряджаються самостійно і направляє на ті проекти розвитку своїх територій, які є пріоритетними для того чи іншого населеного пункту. Для того, щоб зростання фінансових ресурсів місцевого самоврядування забезпечило в першу чергу їх ефективне використання на розвиток громад та їх територій, в країні набирає обертів процес добровільного об’єднання громад. Він спрямований виключно на створення спроможних громад, тих, які забезпечать для своїх мешканців якісний рівень життя. Вже більше 35 майбутніх об’єднаних територіальних громад в регіонах України направили відповідні проекти рішень місцевих рад до облдержадміністрацій для проведення аналізу щодо їх відповідності Конституції України та чинному законодавству. Про це повідомили в Департаменті з питань місцевого самоврядування та територіальної організації влади Мінрегіону України, посилаючись на дані офісів реформ. Майже дві третини з цих громад вже отримали названі висновки облдержадміністрацій. Наступні кроки таких громад – прийняття ними остаточних рішень про об’єднання та направлення до обласних рад подання про утворення об’єднаної територіальної громади. В свою чергу обласні ради протягом 30 днів розглядають такі подання та приймають відповідні рішення. Нагадаємо, 20 областей України схвалили перспективні плани формування територій спроможних громад, які є проектними моделями майбутніх об’єднаних громад. Однак, чи об’єднуватися, села, селища, міста та їх мешканці вирішують спільно з місцевим самоврядуванням. Раніше Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Зубко повідомив, що  за ефективного менеджменту пов­новаження місцевого самоврядування сьогодні можуть бути збільшені втричі і очікується, що держчастка в загальному бюджеті зменшуватиметься (у відсотковому відношенні), а бюджет розвитку, на який спиратиметься місцеве самоврядуван­­ня, зростатиме. Довідка Станом на 14.07.2015 року по Луганській області:   Кількість рад, які відповідно до рішень сесій ініціювали процес об`єднання : 15 Кількість рад, які проводять процес громадського обговорення: 15 Кількість рад, якими прийнято рішення сесії про надання згоди на добровільне об`єднання: 11 Кількість територіальних громад, які об`єднаються до виборів: 5            



16 липня 2015, 15:45
Експерти Офісу реформ продовжують виїзні консультації із громадами
16 липня 2015 року експерти офісу реформ прийняли участь у робочій зустрічі із сільськими, селищними головами та керівництвом  Троїцького району,  із керівництвом Нижньодуванської селищної ради Сватівського району з питання добровільного об’єднання громад та створення Троїцької та Нижньодуванської об’єднаних  спроможних громад. В цей же день відбулися робочі зустрічі із керівництвом Сватівської міської ради та Містківської сільської ради з питання добровільного об’єднання громад та створення Сватівської та Містківської об’єднаних спроможних громад.




Попередня сторінка || Наступна сторінка
Сторінки:
1234567891011121314

Архів по роках:

20152016
Sub_Class with id 0 does not exist
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера