Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія) Діяльність ОДА Офіс реформ Новини
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

Гаряча лінія
Гаряча лінія
Довідник посадовців
Телефонний довідник
ОпитуванняОпитування

Сьогодні: п'ятниця, 19 січня 2018

Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАОфіс реформ
Новини

05 червня 2015, 18:38
Експерти Офісу реформ провели консультації із депутатами Сиротинської селищної ради
05 червня 2015 року депутати Сиротинської селищної ради разом із експертом Офісу реформ Ігорем Агібаловим обговорили порядок об'єднання із Сєвєродонецькою міською радою, а також ознайомилися із проектом Перспективного плану формування територій громад Луганської області . Обговорення торкнулися також питання підготовки відповідних проектів рішень, а також подальших кроків по об'єднанню. 



05 червня 2015, 18:37
В об’єднаних територіальних громадах виникне потреба в додатковій кількості спеціалістів з усіх сфер їхньої компетенції, - В’ячеслав Негода
Серед ключових питань, які часто звучать в процесі обговорення проектів перспективних планів з моделювання спроможних територіальних громад – питання щодо структури, чисельності службовців майбутніх органів місцевого самоврядування, скорочення персоналу тощо. Відповідь є в Концепції реформування місцевого самоврядування і вона базується на статті 6 Європейської хартії місцевого самоврядування. Там, зокрема, зазначено, що «місцевi власті мають можливість визначати свої власні внутрішнi адміністративні структури з урахуванням місцевих потреб і необхідності забезпечення ефективного управління».

докладніше »



04 червня 2015, 17:05
Обласні ради мали б бути серед лідерів реформи, - В’ячеслав Негода
Мінрегіон стурбований результатами розгляду деякими обласними радами проектів перспективних планів формування територій громад.   За словами заступника Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства В’ячеслава Негоди, обласні ради мали б бути серед лідерів реформи, оскільки вони та їх Асоціація активно підтримували розроблення і затвердження Концепції реформування місцевого самоврядування, план заходів з її реалізації, закон "Про добровільне об’єднання територіальних громад» та відповідну Методику.  

докладніше »



03 червня 2015, 16:48
Інтерв'ю першого заступника Сєвєродонецького міського голови з питань об'єдання громад
Луганщина активно долучилася до реформи місцевого самоврядування та створення спроможних громад. Чи дійсно реформа місцевого самоврядування призведе до розвитку та підвищення якості життя? За роз’ясненнями експерти Луганського Офісу реформ звернулися до першого заступника Сєвєродонецького міського голови Чернишина Петра Гнатовича.

докладніше »



03 червня 2015, 12:46
Розроблення моделей розвитку місцевого самоврядування - сфера відповідальності всіх, хто хоче позитивних змін, - В'ячеслав Негода
Розроблення моделей розвитку місцевого самоврядування - сфера відповідальності всіх, хто хоче позитивних змін, - В’ячеслав Негода Запропоновані областями проекти перспективних планів формування територій громад в цілому відповідають стратегії формування громад. Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства В’ячеслав Негода за  підсумками розгляду проектів перспективних планів областей. 

докладніше »



03 червня 2015, 11:54
Луганська область готується до затвердження проекту Перспективного плану формування територій громад Луганської області
Луганська військово-цивільна адміністрація спільно з Офісом реформ готують проект розпорядження керівника Луганської військово-цивільної адміністрації Москаля Геннадія Геннадійовича про затвердження проекту Перспективного плану формування територій громад Луганської області. Після захисту проекту Перспективного плану в Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, фахівцями облдержадміністрації та Офісу реформ завершився процес доопрацювання картографічної частини та паспортів спроможних громад. В теперішній час, розпочався етап підготовки проекту розпорядження керівника Луганської військово-цивільної адміністрації про затвердження проекту Перспективного плану.



02 червня 2015, 22:20
Презентація проекту Перспективного плану формування територій громад Луганської області для Попаснянського району
02.06.2015 року експерти Офісу реформ презентували проект Перспективного плану формуання територій громад Луганської області для Попаснянського району. В презентації прийняли участь керівництво району, сільські та селищні голови. Попанянський район є найбільш проблемним з точки зору формування об'єднаних спроможних громад, оскільки межує із зоною АТО. Особливо гострою розгорнулась дискусія навколо створення Золотівської спроможної громади. На всі питання учасників презентації були надані відповіді експертом Офісу реформ Агібаловим Ігорем Володимировичем.



29 травня 2015, 21:31
Луганська область захистила Перспективний план формування територій громад
29 травня 2015 року Луганська область захистила свій Перспективний план формування територій громад  в Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства. В презентації Перспективного плану прийняли  участь керівництво області та експерти Офісу реформ. На базі діючих 161 сільської ради, 24 селищних рад та 9 міських рад планується створення 24 об'єднаних спроможних громад. У подальшому, планується презентація проекту перспективного плану для широкого кола громадськості Луганщини, після чого, він буде затверджений розпорядженням керівника Луганської військово-цивільної адміністрації. На жаль, в теперішній час, не на всій території області, а тільки на підконтрольній українській владі, можливо провести реформування місцевого смаоврядування та створити об'єднані спроможні громади.     



28 травня 2015, 12:32
Луганські експерти вирушають до Києва для представлення моделі Перспективного плану об’єднання територіальних громад
Експерти Офісу реформ розповіли про сучасний етап роботи, що з урахуванням пропозицій, надісланих від районів та міст обласного значення у Луганській військово-цивільній адміністрації підготували презентацію моделі об’єднання, яка буде обговорюватися із спеціалістами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства 29 травня 2015 року. Презентація Перспективного плану формування територій громад Луганської області від Луганщини відбудеться за участі першого заступника голови Луганської військово-цивільної адміністрації Пухтаєвича М.Г. Перший етап, який було зроблено в рамках розробки Перспективного плану формування територій громад Луганської області – це визначення потенційних центрів спроможних громад. З урахуванням методичних рекомендацій, їх визначено таким чином, щоб відстань до них від населених пунктів була 20-25 кілометрів. Незважаючи, на наявність зони розмежування із зоною АТО та виникаючих внаслідок цього проблем об’єднання територіальних громад, такі рекомендації все ж таки вдалося витримати. І це дозволило сформувати якомога якісний документ, який дозволить на майбутнє забезпечити мешканців Луганської області більш якісними та доступними послугами,  а території об’єднаних громад більш спроможними та здатними до економічного та соціального розвитку.   На даному етапі формування Перспективного плану  вдалося врахувати усі пропозиції районів та міст. Звичайно, там, де вони давалися свідомо, обґрунтовано. Якщо і виникали різні погляди, шляхом проведення консультацій та робочих груп дані проблеми вирішувалися в процесі переговорів. Після захисту проекту Перспективного плану формування територій громад Луганської області в Мінрегіонбуді даний документ буде винесено на затвердження керівника Луганської військово-цивільної адміністрації  – голови Луганської обласної державної адміністрації  Москаля Г.Г.       Перспективний план формування територій громад Луганської області дуже важливий документ для Луганщини, оскільки він дозволить реалізувати завдання з децентралізації влади: розширити повноваження місцевого самоврядування, посилити їхню відповідальністьі у залученні і використанні коштів. 



28 травня 2015, 10:58
Експерти Офісу реформ продовжують надання консультацій
27 травня 2015 року відбулася робоча група у Лисичанській міській раді за участі керівництва міста, депутатів, представників міськивконкому та громадськості з питань об'єднання територіальних громад. Протягом засідання експерти Офісу реформ надали консультації учасникам з питань створення Перспективного плану формування територій громад Лугнаської області, критеріїв визначення адміністративних центрів та меж нових спроможних громад, надали відповіді на питання щодо заповнення Паспорту спроможної територіальної громади.



27 травня 2015, 12:50
26 травня 2015 року під головуванням керівника Луганської військово-цивільної адміністрації Москаля Геннадія Геннадійовича відбулося розширене засідання керівників територій за участі експертів Офісу реформ з питань перспективи об’єднання територіальних
Протягом засідання було обговорені проблеми та пропозиції до проекту Перспективного плану формування територій громад Луганської області, визначені адміністративні центри спроможних об’єднаних громад та перелік населених пунктів, які об’єднуються навколо таких центрів, обговорена кількість таких громад та узгоджено їх межі. За результатами засідання керівником Луганської військово-цивільної адміністрації було надано доручення щодо розробки паспортів спроможних територіальних громад до Перспективного плану.29 травня обговорення Перспективного плану формування територій громад Луганської області відбудеться в Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства. 



25 травня 2015, 14:27
Асоціація міст України: активна інформаційна політика – запорука успіху децентралізаційних реформ
Децентралізація та реформа місцевого самоврядування спрямовані на формування спроможних та самодостатніх громад, які зможуть самостійно та за рахунок власних ресурсів вирішувати питання місцевого значення в інтересах кожного жителя громади. Для успіху цієї справи вкрай важливо здобути розуміння та підтримку з боку громадськості, чого можна досягти, роз’яснивши кожному жителю суть, переваги та очікувані наслідки реформ. «Людині варто спитати себе, чи влаштовує її сьогоднішній рівень життя – чи задоволена вона якістю медичних, освітніх, адміністративних, комунальних послуг, чи задоволена вона якістю доріг, побутового обслуговування тощо. Якщо звучатиме відповідь «так, все влаштовує», - тоді звісно нічого міняти не треба. Якщо ж навпаки,  - то сподівання, що хтось інший зробить за тебе так, аби було краще, не призведуть до якісних змін», - вважає Виконавчий директор Асоціації міст України Мирослав Пітцик.

докладніше »



25 травня 2015, 14:19
Перспективний план формування територій громад не є фактом об’єднання громад, а лише баченням ефективного територіального устрою на базовому рівні в межах відповідної області
Про це сказав заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства В’ячеслав Негода. Він спростував некомпетентні заяви про те, що у процесі підготовки проектів перспективних планів формування територій громад влада начебто насильно змушує громади до об’єднання. «Примушення до об’єднання громад нікому не потрібне, його немає і бути не може, адже примус не дасть результату, якого ми очікуємо від добровільного об’єднання. Формування перспективного плану і його затвердження не призводить до автоматичного об’єднання громад – це тільки проектна модель ефективної територіальної організації місцевого самоврядування на базовому рівні. А реалізувати його можливо лише з безпосередньої участі відповідних територіальних громад і ні обласні адміністрація, ні рада, як і Уряд не наділені законом повноваженнями приймати рішення про об’єднання. Про це повинні знати всі і не звертати увагу на тих, хто дезінформує чи свідомо провокує зрив реформ», - підкреслив В’ячеслав Негода  

докладніше »



22 травня 2015, 11:20
Інтерв'ю із директором Офісу реформ Тихоновським Сергієм Гавриловичем
Підвищення якості життя людей у містах, селищах і селах шляхом забезпечення спроможності органів місцевого самоврядування з розвитку територіальних громад, а також забезпечення доступності жителів цих громад до адміністративних, соціальних та інших публічних послуг – першочергове завдання реформи місцевого самоврядування. У зв’язку із цим Верховною Радою України схвалено Закон «Про добровільне об’єднання територіальних громад» . За роз’ясненням окремих положень виконавчий директор Луганського регіонального відділення Асоціації міст України Наталія Бойко звернулась до Директора Луганського офісу реформ Тихоновського С.Г. – Сергію Гавриловичу, наскільки необхідним, на вашу думку, є реформування системи самоврядування? – Проблема вдосконалення інституту вітчизняного місцевого самоврядування, а разом з тим і всієї державної політики щодо розвитку регіонів назріла давно. Ще з набуттям Україною незалежності потрібно було докорінно переглянути всю систему регіонального управління, але на жаль цього не було зроблено. А як ми знаємо, управління територією розпочинається із чіткого визначення її меж і наділення органів управління відповідними повноваженнями розподілення та використання ресурсів даної території. -  Які основні завдання має вирішити реформа місцевого самоврядування? – Їх досить багато, і стосуються вони декількох напрямків. Вважаю, що найважливіші – це децентралізація владних повноважень, об’єднання ресурсного забезпечення та стратегічного планування розвитку територіальних громад. – Яка мета реформування? – Наближення адміністративних послуг до людини, їх оперативне та якісне надання , поліпшення умов сталого розвитку територій, ефективне використання бюджетних коштів, інших ресурсів. – Які положення Реформи  Ви вважаєте найбільш важливими підтримуєте? - Реформою передбачено створення на кожному адміністративно-територіальному рівні представницьких органів місцевого самоврядування із власними виконавчими органами. Серед базових пріоритетів розвитку територіальних громад на першому місці має бути стимулювання економічної активності на місцях, створення стабільних джерел наповнення бюджетів, залучення місцевих ресурсів. І цьому сприяє наділення нових об’єднаних територіальних громад повноваженнями, якими зараз володіють міста обласного значення, прямі бюджетні відносини новоутворених громад із Державним бюджетом України. – Найперше завдання для місцевої влади - це створення сучасних умов життя на селі. Що Ви вважаєте за необхідне зробити у першу чергу в цьому напрямку?  – Необхідно  докладати зусиль, щоб знизити рівень безробіття на селі шляхом легалізації робочих місць. Вести роботу з сільгоспвиробниками щодо збільшення орендної плати за паї, тим самим підвищуючи доходи більшості сільських родин. Значну увагу приділяти  забезпеченню рівних умов для якісних освітніх і медичних послуг. Вирішувати нагальні питання ремонту доріг, зовнішнього освітлення, водозабезпечення тощо. У процесі реформування місцевого самоврядування необхідно кардинально переглянути і вдосконалити бюджетні відносини, створити належні матеріальні, фінансові й організаційні умови для забезпечення здійснення органами місцевого самоврядування і самоврядних, і делегованих державою повноважень. Слід фінансово зацікавити роботодавців у створенні нових робочих місць, залучати молодих спеціалістів до розбудови села, підтримувати розвиток фермерства. – Нинішня система самоврядування неефективна і суттєво стримує розвиток нашої країни. Чи поділяєте ви думку суспільства? – Так. Ми маємо нераціональну систему підпорядкування та компетенції, непрозору схему делегованих і власних повноважень органів місцевого самоврядування, застарілі проблеми місцевих бюджетів, дотаційності територіальних громад. Обсяги дотацій зростають щороку, а рівень добробуту людей, показники розвитку громад покращуються надто повільно. – Як буде вдосконалюватися  система територіальної організації влади з метою підвищення ефективності управління суспільним розвитком на відповідній території? – Реформою будуть запроваджуватися  в якості базових адміністративно-територіальних одиниць (замість сіл, селищ і міст) об’єднані спроможні громади, кожна з яких може включати в себе один або декілька різних населених пунктів одного чи різних типів, що означає кардинальну зміну існуючого адміністративно-територіального устрою України. Заплановані зміни визначають громаду як базову одиницю, в якій існує місцеве самоврядування та утворюються відповідні органи. Передбачено розширення прав і можливостей органів самоврядування районного та обласного рівня, надання їм права утворювати власні виконавчі органи. – Серед суттєвих принципів реформування – максимальне залучення населення до прийняття управлінських рішень. – В результаті реформ має з’явитися свідома громада, яка  буде ставити завдання розвитку території й розв’язувати їх самостійно або кооперуючись із сусідами. Позитивний досвід підвищення ініціативи населення у нас є. Це створення об’єднання громадян (об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, територіальні комітети, громадські об’єднання, органи самоорганізації населення). А ще – об’єднання фінансових зусиль територіальної громади та місцевого самоврядування для спільного вирішення наболілих проблем в результаті реалізації Закону України «Про співробітництво територіальних громад» – У Луганській області створено Офіс реформ. Які основні мета та завдання його створення?     - Офіс реформ створений з метою надання організаційної, консультативної, інформаційної допомоги в питаннях реформування місцевого самоврядування та створення спроможних  територіальних громад. Фінансову підтримку діяльності офісу реформ в Луганській області надає Асоціація міст України (АМУ) у рамках проекту USAID «ДІАЛОГ» відповідно до Меморандуму між Міністерством  регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства та Асоціацією міст України. Офіс створено також у партнерстві із Луганською обласною державною адміністрацію. Аналогічні Офіси реформ створені у всіх областях України. Основні функції Луганського офісу реформ: 1)сприяння підготовці проекту перспективного плану (визначення адміністративних центрів спроможних громад, визначення меж спроможних територіальних громад, підготовка графічної та текстової частини перспективного плану); 2)           організація обговорень проекту перспективного плану та налагодження діалогу між зацікавленими сторонами; 3) організація засідань круглих столів, семінарів в офісі реформ; 4)  організація виїзних засідань робочих груп, круглих та дискусійних столів на місцях (в районах та громадах); 5)  організація медіа заходів та висвітлення впровадження реформи у місцевих та регіональних ЗМІ; 6) сприяння схваленню перспективного плану обласною військово-цивільною адміністрацією; 7) надання консультацій посадовим особам ОМС щодо організації процесу об’єднання. На даний момент здійснено кадровий підбір фахівців та матеріально-технічне забезпечення Офісу, а також затверджено його план роботи. Офіс здійснює консультації, проводить круглі столи та семінари. Проводяться підготовчі заходи по розробці Перспективного плану формування територій громад. Незважаючи на складність ситуації, в якій опинилась Луганська область, ми сподіваємося, що об’єднані спроможні громади будуть сформовані вчасно та якісно, що надасть можливості впровадити реформу місцевого самоврядування та створити територіальну базу для розвитку громад.



22 травня 2015, 10:56
Експерти Офісу реформ проводять консультації із громадами
21 травня 2015 року експерти Офісу реформ прийняли участь у консультаціях із громадськістю та депутатами Рубіжанської міської ради. Експерт офісу реформ, виконавчий директор Луганського регііонального  відділення Асоціації міст України Наталія Бойко акцентувала на наступних положеннях об'єднання територіальних громад, а саме:  - відстань від Центру громади до її найдаленішого населеного пункту має бути такою, щоб у екстренних випадках її не довше, ніж за 30 хвилин, могли подолати пожежна команда, швидка допомога, поліцейський патруль; - питання визначення меж нових, об'єднаних громад вирішуватиметься органами влади обласного рівня з врахуванням як об'єктивних критеріїв, так і думки громадян; - після консолідації громад, села, які не матимуть власних сільрад, будуть представлені в місцевій раді своїми депутатами, а у виконкомі сільськими старостами. Старости та депутати здійснюватимуть зв'язок мід односельцями і владою громади та вирішуватимуть різні питання його жителів у раді та виконкомі Протягом консультацій депутати та громадськість мали змогу з'ясовувати питання та отримувати відповіді від експертів Офісу реформ.



22 травня 2015, 10:35
У Луганській області проведено нараду керівників територій з питань об’єднання територіальних громад
Робоча нарада пройшла під головуванням першого заступника голови облдержадміністрації Пухтаєвича Михайла Георгієвича. У нараді прийняли участь голови райдержадміністрацій та районних рад, міські та селищні голови, начальники управлінь (відділів) містобудування райдержадміністрацій,  архітекторів міст.   На порядку денному було обговорено наступні питання:   -         Про хід розробки графічної частини Перспективного плану формування територій громад Луганської області;   Пухтаєвич Михайло Георгійович наголосив на важливості проведення даної роботи та запропонував обговорити проблеми об’єднання по кожній території.   Івасішин Михайло Дмитрійович – в.н. начальника управління містобудування та архітектури облдержадміністрації наголосив на основних критеріях визначення адміністративних центрів, а саме: 1) визначення потенційними адміністративними центрами міст обласного значення та населених пунктів, що мають статус районних центрів, та зон їх доступності. Зони доступності таких потенційних адміністративних центрів визначаються на відстані не більш як 20 кілометрів дорогами з твердим покриттям. Відстань може бути збільшена до 25 кілометрів у разі, коли чисельність населення спроможної територіальної громади в зоні віддаленості від потенційного адміністративного центру більш як 20 кілометрів становить не більш як 10 відсотків загальної чисельності населення такої громади. 2) визначення потенційними адміністративними центрами населених пунктів (сіл, селищ, міст), які раніше мали статус районних центрів та розташовані на відстані більш як 20 кілометрів дорогами з твердим покриттям від міст обласного значення та населених пунктів, які мають статус районних центрів, та зон їх доступності. 3) визначення потенційними адміністративними центрами інших населених пунктів (сіл, селищ, міст), територія яких не охоплюється зонами доступності потенційних адміністративних центрів, визначених відповідно до підпунктів 1 і 2 цього пункту, які розташовані на відстані не менш як 20 кілометрів дорогами з твердим покриттям від таких потенційних адміністративних центрів та частково забезпечені інфраструктурою.  Попередні результати роботи були обговорені окремо по кожному району. Було надано слово керівникам територій, які звітували про основні проблеми щодо об’єднання та надавали свої пропозиції до проекту Перспективного плану. Вже сьогоднішні дані свідчать про позитивні зрушення в зазначеній роботі. Декілька районів повністю мають графічні та аналітичні матеріали щодо майбутнього створення об’єднаних громад. Інші з урахуванням коректив та пропозицій, в тому числі і з боку обласного управління архітектури, доопрацьовують матеріали. Крім того експертами офісу реформ було надано роз’яснення питань, що надходили від представників громад. Особливу увагу приділено питанням формування місцевих бюджетів в новостворених об’єднаних громадах.  За результатами обговорень будуть внесені відповідні корективи до проекту Перспективного плану формування територій громад Луганської області.




Попередня сторінка ||
Сторінки:
1234567891011121314

Архів по роках:

20152016
Sub_Class with id 0 does not exist
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера