Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія) Діяльність ОДА Офіс реформ Новини
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

Гаряча лінія
Гаряча лінія
Довідник посадовців
Телефонний довідник
ОпитуванняОпитування

Сьогодні: неділя, 15 липня 2018

Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАОфіс реформ
Новини

31 травня 2016, 16:15
Отримані перші позитивні висновки до проектних заявок об'єднаних територіальних громад для отримання субвенції на розвиток інфратруктури
 Білокуракинська об'єднана територіальна громада отримала позитивні висновки від Луганської обласної військово-цивільної адміністрацїії до проектів, які будуть реалізовані за рахунок коштів субвенції на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Після цього весь пакет проектних заявок, яких було підготовлено у кількості 21 від Білокуракинської ОТГ, направлено до спеціально утвореної при Мінрегіоні комісії (Наказ Мінрегіону від 28 березня 2016 № 73). Комісія, в свою чергу, протягом п’яти робочих днів з моменту отримання цих документів від ОТГ,  повинна погодити їх або направити виконавчому комітетові селищної ради ОТГ зауваження, якщо такі будуть виявлені комісією.   Для Білокуракинської ОТГ у Державному бюджеті на реалізацію цих проектів  передбачено субвенцію у розмірі 14,7 млн.грн.  Виконавчий орган Білокуракинської селищної ради об'єднаної громади здійснив підготовку проектних заявок у кількості 21 на  придбання спеціальної техніки для здійснення благоустрою території та перевезення (трактор, екскаватор, сміттєвоз, автобус тощо), капітального ремонту тротуарів, капітального ремонту системи водопостачання  с. Курячівка, с.Бунчуківка, реконструкції адміністративної будівлі під сільський клуб в с.Олександропіль, капітального ремонту адміністративної будівлі з допоміжними будівлями та спорудами по вул. Історична (Леніна), буд.44,  капітального ремонту тротуарів тощо.



31 травня 2016, 15:37
Для об’ єднаних громад працюватиме пряма телефонна лінія з питань освіти
 В процесі  налагодження управління шкільною мережею, організації опорних шкіл, у органів місцевого самоврядування б’ єднаних територіальних громад виникає ряд питань, з яких потрібні консультації експертів та допомога фахівців Міністерства освіти. Для встановлення системної комунікації між об'єднаними громадами та МОН запрацює пряма телефонна лінія.Відповіді на запитання будуть надавати: заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей, співробітники департаменту загальної середньої освіти, експерти шведсько-українського проекту “Підтримка децентралізації в Україні”.Пряма телефонна лініія працюватиме  2, 16 та 30  червня,  7 та 21 липня з 16.00 до 18.00.Номер прямої телефонної лінії: 044 486 24 42Питання щодо організації мережі навчальних закладів та управління нею можна надсилати на адресу otg@mon.gov.ua Відповіді на запитання будуть публікуватися на сайті Міністерства освіти і науки Україниwww.mon.gov.ua  у розділі “Опорні школи”   



30 травня 2016, 17:44
Сватівська громада дізналася про історії успіху сільської громади Вінничини - Сніткова
Громадська активність місцевих волонтерів може допомогти сформувати суспільний запит на реформу територіальної організації влади та місцевого самоврядування, яку називають децентралізацією. У Сватівській перспективній громаді все почалося з презентацій переваг децентралізації для педагогів та старшокласників з десятка навколишніх сіл, для студентів аграрного ліцею, проведених лекторами центру «Логос» зі Львова. Кампанія почалася за підтримки Фонду Східна Європа та Інституту громадянського суспільства у рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», яка фінансується Європейським Союзом. Серед зацікавленої молоді створилося і почало діяти просвітницьке об’єднання – «Учнівське братство». Юні громадські діячі почали готувати промови для своїх публічних виступів, узгоджуючи їх із своїми наставниками зі Львова. Почавши із власних шкіл, поступово учні-волонтери почали  відвідувати інші школи райцентру та сіл Мілуватка, Куземівка, Гончарівка, які мають об’єднатися у Сватівську громаду. Серед іншого у сільських та міських школах презентуєть необхідність інновацій для розвитку села. Для цього активісти демонструють і обговорюють відео про історію успіху села Снітків на Вінниччині. Це село стало прикладом поєднання інтересів селян, які хочуть заробляти на своєму індивідуальному господарстві, та бізнесу з міста. Децентралізація доводить: бізнес з міста готовий принести нові ідеї та інвестиції в село. У випадку Сніткова – це подарувати саджанці смородини й малини та вигідно для селян закуповувати вирощені ягоди. Історія успіху Сніткова, представлена у міських і сільських школах Сватівщини на волонтерських презентаціях через відеосюжети, зацікавила мешканців Сватівської громади. Адже тепер в Сніткові немає жодної пустої хати, відбулося омолодження села, відсоток дітей у Сніткові утричі більше, ніж у сусідньому значно більшому селі.  З Сніткова нові методи ягідництва запозичають не лише мешканці сусідніх сіл, але й райцентру (смт. Муровані Курилівці), де цей же інвестор вже почав будувати завод з переробки ягід. Волонтери пояснюють, що проведення реформи місцевого самоврядування і створення Сватівської громади допоможе швидше залучити інвестиції і покращити рівень життя, подібно до того, як це вийшло у Сніткові.  



27 травня 2016, 15:20
Сформувати запит на децентралізацію: громадська кампанія на Сватівщині
Для формування суспільного запиту на реформу необхідна просвітницька робота. На жаль, у Сватовому ще не має ініціативи про об’єднання, у тому числі з боку громадськості. Саме така активність може допомогти сформувати суспільний запит на реформу територіальної організації влади та місцевого самоврядування, яку називають децентралізацією. Виправити ситуацію спробували завдяки просвітницькій кампанії, організованій центром «Логос» за підтримки Фонду Східна Європа та Інституту громадянського суспільства у рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні». У Сватівській перспективній громаді все почалося з презентацій переваг децентралізації для педагогів та старшокласників з десятка навколишніх сіл, для студентів аграрного ліцею, проведених лекторами центру «Логос» зі Львова. Відтак налагодилася співпраця з місцевою владою, освітянами, а серед зацікавленої молоді створилося і почало діяти просвітницьке об’єднання – «Учнівське братство». Спершу  волонтери-десятикласники провели прибирання сміття на березі річки, зібравши на акцію учнів різних шкіл. Відтак юні громадські діячі почали готувати промови для своїх публічних виступів, узгоджуючи їх із своїми наставниками зі Львова. Почавши із власних шкіл, поступово учні-волонтери почали  відвідувати інші школи райцентру та сіл, які мають об’єднатися у Сватівську громаду. Цій роботі надав погодження районний відділ освіти. Так почалися мотивуючі зустрічі із однолітками, презентації на тему розвитку громади.    Серед іншого у сільських та міських школах показують і обговорюють телесюжети з молодіжних екоакцій, спрямованих на користь громади. Окремою темою, яка доводить необхідність реформ і перетворень за найкращими прикладами з інших регіонів є інновації для розвитку села. Для цього активісти демонструють і обговорюють відео про історію успіху села Снітків на Вінниччині. Це село стало прикладом поєднання інтересів селян, які хочуть заробляти на своєму індивідуальному господарстві, та бізнесу з міста. Децентралізація доводить: бізнес з міста готовий принести нові ідеї та інвестиції в село. У випадку Сніткова – це подарувати саджанці смородини й малини та вигідно для селян закуповувати вирощені ягоди. Йдеться про запровадження кластерної моделі ягідництва: об’єднання промислового виробництва ягід та індивідуального, яке здійснюють люди у селах і райцентрі прямо на своїх городах. Історія успіху Сніткова, представлена у міських і сільських школах Сватівщини на волонтерських презентаціях через відеосюжети, вразила 



26 травня 2016, 15:55
В регіональному Офісі реформ відбулася робоча зустріч із заступником губернатора Луганської області з питань реформи місцевого самоврядування
26 травня 2016 року відбулася робоча зустріч заступника керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Косинського Романа Валерійовича із експертами регіонального Офісу реформ Бойко Наталією Іванівною, Тихоновським Сергієм Гавриловчем та громадськими лідерами. Зустріч відбулася в офісі регіонального віддділення Асоціації міст України. В ході дискусії учасники обговорили проблеми децентралізації влади в Луганській області, обмінялися думками стосовно усунення перепон на шляху добровільного об'єднання територіальних громад. Одним із таких важливих завдань є інформаційно-просвітницька діяльність серед громадськості Луганської області, в результаті чого було намічено план-графік виїздів групи експертів по децентралізації до сільських, селищних та міських громад на червень 2016 року. Було зазначено також важливість обміну досвідом органів місцевого самворядування з уже об'єднаними громадами Луганської області та інших регіонів України, тому виникла ідея проведенняя в червні 2016 року на базі Новопсковської ОТГ Форуму органів місцевого самоврядування та виїздом громадського і журналістського дисанту для безпосереднього вивчення на практиці перемог та досягнень вже створеної Новопсковської об'єднаної територіальної громади. 



26 травня 2016, 15:51
Відбувся практикум для посадових осіб органів місцевого самоврядування Луганської області
У рамках проекту ПУЛЬС  у Луганському РВ АМУ відбувся практикум із застосування законодавства на тему «Застосування законодавства про службу в органах місцевого самоврядування: обмеження, декларування доходів, відповідальність».  Участь у семінарі взяли представники РВ, регіональні консультанти проекту ПУЛЬС, заступники міських (селищних) голів, керівники структурних підрозділів виконкомів Лисичанської, Рубіжанської, Привільської, Попансянської, Щастинської, Попаснянської, Кремінської, Сватівської міських та Новопсковської, ілокуракинської та Петрівської селищних рад, усього 23 особи. Слухачі докладно ознайомилися з проектом Закону «Про службу в органах місцевого самоврядування, із принципами декларування майна, доходів, витрат і зобов’язань фінансового характеру та оприлюднення декларацій. Було розглянуто також питання відповідальності та пенсійного забезпечення.  Консультант з бюджетних питань проекту ПУЛЬС  Людмила Євсєєва у ході дискусії, зазначила, що законопроект не враховує службу в органах місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад. За її словами, в контексті реформи децентралізації доцільно зазначити, що  законодавча база потребує вдосконалення з огляду на створення добровільно об’єднаних територіальних громад та відповідно внести зміни до класифікації посад служби в органах місцевого самоврядування. Доцільно прирівняти групи та категорії посад об’єднаних територіальних громад до міст обласного значення, у зв’язку із тим, що розширюються повноваження та збільшується відповідальність і обсяги робіт, тому і оплата праці повинна збільшуватися відповідно.    



25 травня 2016, 16:09
Рекомендації щодо перших дій новообраного старости громади:
1) Після проведення виборів, необхідно зустрітися з головою громади для обговорення заходів щодо соціально-економічного розвитку території та реалізації рішень, спрямованих на розв’язання проблем села; 2) для того, щоб врахувати запити жителів в плані соціально-економічного розвитку громади, необхідно провести робочі зустрічі із керівниками усіх бюджетних закладів, установ та організацій щодо пріоритетних питань розвитку населених пунктів громади; переконатися у здатності активу території відстоювати та реалізувати заходи, вносити реалістичні пропозицій до плану соціально-економічного розвитку громади на предмет включення питань, порушених при зустрічах; 3) ознайомитись з основними нормативно-правовими ( положення про старосту громади, регламент, статут тощо) програмними документами громади, а також тими, що визначають діяльність виконкому у відповідних сферах ( освіта, охорона здоров’я, соціальний захист населення тощо) з метою визначення ролі старости у виконанні завдань виконавчого комітету громади; 4) ознайомитись з інформаційно-аналітичними та звітними матеріалами щодо стану справ в громаді (виконання програми соціально-економічного розвитку та стратегічного плану діяльності; виконання паспортів бюджетних програм; фактичної наявності та стану майна згідно з останнім актом інвентаризації; матеріали ревізій та перевірок фінансово-господарської діяльності; матеріалами нарад щодо розвитку громади тощо); 5) ознайомитись з юридичним статусом та станом приміщень на підпорядкованій території, особливо приміщення, де має працювати староста ( договір оренди, якщо приміщення не знаходиться у власності органу влади;план-схема приміщень; наявна інфраструктура (транспорт, комунікації, охорона приміщень, пожежна безпека, умови для роботи персоналу тощо); 6) провести, за можливості, загальні збори села чи селища, узагальнити запити жителів для формування плану дій старости громади на поточний рік та на перспективу скликання ради; 7) ініціювати підготовку рішень ( розпоряджень) голови громади, які регламентують роботу старости ( про вступ на посаду старости; про прийняття присяги посадової особи місцевого самоврядування, про затвердження посадової інструкції; про делегування повноважень ( у разі потреби), про внесення змін до положення про старосту ( у разі потреби), про утворення (у разі потреби) громадської ради розвитку села, селища; 8) ознайомитися з пріоритетами у сфері управління розвитком території громади та структурою виконавчого комітету (які структурні підрозділи створені, які підприємства, установи та організації належать до сфери управління виконкому та функціонують на території села,селища); 9) проаналізувати розроблені виконкомом проекти організаційно-правових актів на предмет розвитку території та визначити необхідність внесення змін щодо місцевого розвитку у сфері повноважень виконкому ради громади; 10) для опрацювання складних стратегічних питань розвитку території провести відповідно консультаційну роботу з депутатами ради та ініціювати перед головою ради громади доцільність утворення робочих груп щодо узгодження плану дій старости громади із залученням депутатського корпусу та працівників виконкому (участь депутатів та працівників виконкому у робочих групах щодо опрацювання плану дій старости є можливістю підвищити професійний рівень, налагодити координацію дій, дізнатися про кращі приклади щодо розв’язання аналогічних проблем. І найголовніше — пропозиції будуть якісними та враховуватимуть думку різних заінтересованих сторін та суспільних груп); 11) залучити заінтересовані сторони, у тому числі громадськість, до процесу підготовки плану дій старости шляхом організації різноманітних консультацій ( мета — розуміння намірів старости громади і формування суспільної довіри до роботи старости, врахування при підготовці рішень інтересів різних суспільних груп); 12) передбачити у плані роботи старости консультації з громадськістю - для успішних консультацій з громадськістю слід розробити план проведення консультацій з конкретними термінами та відповідальними за змістовну та організаційну підготовку цих заходів, який може бути розділом згаданої річної Програми діяльності старости; розмістити інформацію на офіційному веб-сайті громади; у випадку відсутності веб-сайту – ініціювати його розробку; визначити спільно з головою громади теми для обговорення; визначити цілі консультацій; визначити основні групи інтересів; підготувати консультаційні документи; протягом усього періоду проведення консультацій підтримувати контакти із ЗМІ; 13) вивчити та використовувати кращі практики Європейського Союзу для успішного розв’язання проблем у сфері місцевого розвитку , а також вітчизняний досвід та кращі практики роботи старост громад; 14) для максимально швидкого і ефективного початку роботи старости доцільно невідкладно розробити Програму діяльності старости громади на поточний рік та затвердити його на засіданні виконкому з відповідним розглядом на сесії ради громади; 15) спланувати та оприлюднити графік роботи старости, виходячи з графіку проведення засідань виконкому та сесій ради громади; особисто брати участь у засіданнях; активно використовувати право внесення пропозицій щодо реалізації плану соціально-економічного розвитку громади та підпорядкованих населених пунктів; 16) забезпечувати належну організацію виконання рішень ради та розпоряджень голови виконавчого комітету з дотримання встановлених строків виконання відповідних завдань; 17) уникати будь-яких дій, які можуть бути розцінені як використання службового становища у власних інтересах або можуть негативно вплинути на репутацію старости як керівника; 18) регулярно організовувати заходи, спрямовані на формування знань, морально-психологічних установок щодо неприпустимості вчинення корупційних діянь та інших правопорушень, пов’язаних із управлінською діяльністю; 19) забезпечити прозорість у діяльності старости громади, запровадивши або удосконаливши процедури:оприлюднення проектів нормативно-правових актів, прийнятих нормативно-правових актів та правових актів індивідуального характеру; вільного доступу громадян до публічної інформації; розгляду звернень громадян до органу місцевого самоврядування громади; 20) забезпечити проведення моніторингу коментарів у ЗМІ, в тому числі електронних, щодо діяльності виконкому громади, членом якого є староста,а також вироблення на цій основі пропозицій щодо покращення іміджу виконавчого комітету громади. У разі необхідності ініціювати розроблення необхідних програмно-планових документів, що стосуються сфери управління органу влади, або внесення змін до них. Відповідно до чинних програмно-планових документів та тих, що стосуються сфери управління громади, визначати пріоритети діяльності органу на наступний рік; 21) дотримуватися чіткого виконання затвердженої Програми діяльності старости та щоквартально звітувати про стан її виконання; щороку проводити громадські слухання щодо результатів виконання Програми діяльності старости та спільно з громадськістю та виконавчим комітетом формувати пріоритети роботи на наступний рік.



25 травня 2016, 16:04
До комунальної власності ОТГ передаються усі землі державної власності за межами населених пунктів
Законопроект №4355 (ІНФОГРАФІКА) "До комунальної власності передаються усі землі державної власності за межами населених пунктів у межах територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територіальних громад, окрім земель, на яких розташовані об'єкти нерухомості державної власності та зі спеціальним статусом", - йдеться у проекті Закону.   https://www.facebook.com/auc.org.ua/photos/a.480094992065932.1073741826.132997486775686/971431176265642/?type=3&theater    



25 травня 2016, 15:37
Пораховано фінансову спроможність об'єднаних громад Луганської області
Відповідно до рішень ЦВК 25 жовтня 2015 року у Луганській області відбулися перші вибори голів та депутатів 2 ОТГ, які утворилися внаслідок об’єднання 10 місцевих рад (30 населених пунктів). Загальна площа ОТГ склала 1014 км. кв., що становить 3,8% від площі області. Чисельність населення в ОТГ становить 25,7 тис. осіб, що займає 1,2% від загальної чисельності населення області. Білокуракинське ОТГ отримає з державного бюджету базову дотацію у сумі 0,2 млн. грн., бюджет Новопсковської ОТГ затверджено без базової та реверсної дотації. Місцевим бюджетам ОТГ області на 2016 рік передбачена з державного бюджету медична субвенція – 15 млн. грн. Освітня субвенція у державному бюджету розрахована Білокуракинській ОТГ у сумі 19 млн. грн. Затверджений обсяг видатків на 1 учня загальноосвітніх закладів у місцевому бюджеті Білокуракинської ОТГ складає 13,6 тис. грн. Освітня субвенція для Новопсковської ОТГ не передбачена у державному бюджеті, оскільки органами місцевими влади несвоєчасно була надана інформація до міністерства про кількість дітей в ОТГ. Кошти субвенції на утримання закладів середньої освіти Новопсковської ОТГ передбачені у державному бюджеті для районного бюджету, з якого здійснюється фінансування відповідних видатків. Затверджений обсяг доходів загального фонду місцевих бюджетів ОТГ області на 2016 рік з трансфертами з державного бюджету становить 72 млн. грн., що більше ніж у 5 разів від уточнених показників місцевих бюджетів (які увійшли до складу ОТГ) на 2015 рік. У результаті утворення об’єднаних громад зріс обсяг власних доходів місцевих бюджетів у 3 рази (на 25 млн. грн.) порівняно з 2015 роком (з 13 млн. грн. до 38 млн. грн). Основним джерелом наповнення бюджетів є податок на доходи фізичних осіб – 26 млн. грн. Наступний за вагомістю – єдиний податок – 5 млн. грн. Об’єднання громад дозволило збільшити власні доходи бюджетів ОТГ на 1 жителя відповідної території, в середньому показник зріс майже на 1000 грн. (з 521 грн. до 1493 грн.). Із розрахунку на 1 жителя Новопсковська ОТГ отримає коштів – 1507 грн., Білокуракинська ОТГ – 1480 грн. Штатна чисельність працівників виконкому (службовців) Білокуракинською ОТГ затверджена – 58 осіб, Новопсковськю ОТГ – 33 особи. Виходячи із розрахунку чисельності населення громад та чисельності службовців, можна зазначити, що навантаження на 1 службовця з надання послуг населенню у Білокуракинській ОТГ складе - 230 осіб, у Новопсковській ОТГ – 371 особа. Питома вага видатків на утримання службовців у фінансовому ресурсі (без урахування субвенцій) Білокуракинської ОТГ складає 18%, Новопсковськоїї ОТГ – 14%. Також ОТГ отримали субвенцію з державного бюджету на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад у сумі 19,2 млн. грн., що становить 1,9% від загального обсягу по Україні, зокрема Білокуракинська ОТГ отримає 14,7 млн.грн. та Новопсковська ОТГ – 4,5 млн.грн. Cсилка http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2016/05/Donetska-Luganska.pdf



24 травня 2016, 21:01
В Новопсковській ОТГ відбулась жвава дискусія та обговорення проктів розвитку до 2020 року
Жвава активна дискусія відбулась в Новопсковській об'єднаній громаді. Учасники засідання Комітету по стратегічному плануванню активно висловлювали свої ідеї проектної діяльності громади до 2020 року. В засіданні комітету взяли участь директор Офісу реформ Сергій Тихоновський, директор Луганського регіонального відділення Асоціації міст України Наталія Бойко, Новопсковський селищний голова Вадим Гаєв, виконавчий апарат Новопсковської селищної ради, новообрані старости сіл Осинове та Макартетине, члени робочої групи із розробки Стратегії розвитку об’єднаної територіальної громади, керівники установ та організацій смт Новопсков, громадськість та підприємці громади. Інформаційний супровід здійснювали представники газети "Урядовий кур’єр" та інформаційний тижневик "Новопсковщина". По стратегічному напрямку "Спроможна громада - активний біізнес" були висловлені наступні ідеї щодо стратегічних цілей: А.1. Бізнес-клімат та інфраструктура підтримки А.2. Залучення інвестицій та додаткових фінансових ресурсів А.3.Розвиток агропромислового комплексу А.4.Прозора влада - активна громада. Стратегічні цілі по стратегічному напрямку В "Сучасна інфраструктура - якісні послуги": В.1. Енергоефективна та ккомфортна для проживання громада В.2.Доступна та якісна освіта В.3. Здорове суспільство В.4. Розвиток культурного та духовного середовища. Стратегічні цілі по стратегічному напрямку С Безпечна громада - активний відпочинок, оздоровлення та дозвілля: С.1. Чисте довкілля - екологічна безпека С.2. Розвиток сільського зеленого туризму С.3. Активний відпочинок та дозвілля. Серед проектів, які обговорювалися: А.1.1. Впровадження системи навчання для підприємців – початківців (Бізнес-центр); А.1.2. Розробка просторової документації (схема планування території ОТГ, оновлення генерального плану Новопскова) А.1.3. Розробка та підтримка системи бізнес-інформації (бази даних, сайт, методична література) А.1.4. Підготовка кадрів для МСБ (ярмарка вакансій, співпраця із Центром зайнятості, навчальними закладами ) А.1.5. Розвиток жіночого підприємництва А.2.1.Інвентаризація інвестиційних об’єктів громади, створення каталогу інвестиційних пропозицій А.2.2. Активний проектний менеджмент ОТГ та розробка інвестиційних (соціальних, інфраструктурних) проектів А.2.3. Створення Агенції економічного розвитку А.2.4. Розробка бренду та маркетингової стратегії А.2.5. Активна ярмаркова діяльність А.2.6.Розробка промоційних матеріалів про Новопсковську ОТГ А.3.1. Розвиток аграрної кооперації, кооперативів та фермерських господарств А.3.2.Розробка інвестиційних проектів в галузях сільського господарства та переробної промисловості А.3.3.Впровадження стимулів закріплення молодих кадрів в сільській місцевості А. 4.1.Ефективна робота ЦНАП А. 4.2. Громада власними руками (конкурси, акції, суботники) А. 4.3. Електронне врядування А. 4.4.Впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів бюджету об'єднаної громади(громадський бюджет розвитку) А. 4.5. Розширення каналів інформування населення про події та проблеми ОТГ (біжуча стрічка, афіші, громадські сходи, слухання, ЗМІ тощо) та інші  



23 травня 2016, 11:43
Сесія Новопсковської селищної ради об'єднаної територіальної громади прийняла ряд важливих рішень
Чергова сесія Новопсковської селищної ради, яка відбулася 20 травня 2016 року, відкрилася інформуванням про  результати виборів старост, що проходили 24 квітня 2016 в селах Осинове та Макартетине. Новообрані старости - Микола Хіміч та Олена Бутенко  відтепер представляють інтереси жителів сіл Осинове, Хворостяне, Ікове, Тев’яшеве та Макартетине відповідно у виконавчому органі селищної ради та прийняли відповідну присягу працівників органів місцевого самоврядування. Голова селищної ради Вадим Гаєв привітав старост з обранням, зазначивши, що кожен староста матиме робоче місце на території села, де він обирався. У нього буде чіткий графік роботи, зручний для жителів. Він буде організовувати заходи у селі, відслідковувати проблеми громади та пропонувати варіанти їх вирішення. "Староста - це лідер, якому громада села виказала підтримку. Він - нова посадова особа місцевого самоврядування, нова інституція, створена для того, щоб інтереси всіх жителів сіл в об’єднаній територіальній громаді були належним чином представлені. Щоб соціальні, побутові та інші потреби мешканців села були задоволені. Щоб проблеми місцевого значення вирішувалися швидко, відкрито, зрозуміло. Старости обрані на строк повноважень ради об’єднаної громади, є членами її виконавчого комітету, представляють в ньому інтереси жителів села, здійснюють комунікацію між владою та громадою села", - сказав селищний голова. Сесією міською ради було також затверджено План соціально-економічного розвитку Новопсковської об'єднаної територіальної громади на 2016 рік, що дозволить ОТГ подати проекти для отримання субвенції на розвиток інфраструктури до Мінрегіону.  Окрім того, депутати об'єднаної громади затвердили правила благоустрою Новопсковської ОТГ, що значно підвищить якість послуги з благоустрою території об'єднаної громади. 



23 травня 2016, 11:40
Про хід децентралізації в Луганській області виступила в прямому ефірі експерт з комунікацій Асоціації міст України Наталія Бойко
Про хід децентралізації в Луганській області виступила в прямому ефірі телеканалу Сєвєродонецьке телебачення експерт з комунікацій Асоціації міст України Наталія Бойко. Відео можна переглянути тут https://www.youtube.com/watch?v=hq4oP6FJpMo&feature=youtu.be



19 травня 2016, 15:37
Старости Новопсковської об'єднаної територіальної громади прийняли участь в засіданні круглого столу щодо питань правового регулювання статусу старост в об’єднаних територіальних громадах у профільному парламентському комітеті
Старости Новопсковської об'єднаної територіальної громади сіл Осинове і Макартетине разом із селищним головою ОТГ прийняли участь в засіданні круглого столу щодо питань правового регулювання статусу старост в об’єднаних територіальних громадах у профільному парламентському комітеті  В Україні вже обрано 147 старост в об’єднаних територіальних громадах. І держава має всіляко стимулювати подальший процес створення цієї ланки місцевого самоврядування. В ході  круглого столу Перший заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства В’ячеслав Негода зазначив наступне: «Інститут старост має розвиватися, оскільки це реальне наближення влади до людей в об’єднаних територіальних громадах. В умовах муніципальної консолідації, децентралізації, державі дуже важливо стимулювати створення найнижчої ланки системи місцевого самоврядування, яка надає можливість жителям навіть найменших сіл отримувати необхідні послуги на місцях. Таким стимулом може стати наприклад фінансування перших виборів старост з державного бюджету», — зазначив В’ячеслав Негода. Він також повідомив, що дискусійними все ще залишаються питання вчинення старостами нотаріальних дій, рівня фінансування діяльності старости, а також автоматичної участі старости у виконавчому комітеті ради об’єднаної громади. «Кожне з рішень, які пропонуються сьогодні для вирішення цих складних питань, мають свої сильні і слабкі сторони і значною мірою впливають на статус, позицію старости як на селі, так і у раді об’єднаної громади, його ефективність, спроможність вирішувати питання на місцях. Отже разом з народними депутатами, представниками місцевого самоврядування об’єднаних громад маємо концептуально визначитися з напрямками майбутніх змін і вже найближчим часом запропонувати конкретні рішення», — резюмував Перший заступник Міністра. Вадим Гаєв, голова Новопсковської ОТГ зазначив наступне: "Для  мене особисто і для наших старост це був дуже важливий і корисний захід. Ми почули від представників центральних органів влади про важливість роботи лідерів на місцях - це старост, які сьогодні повинні виконувати важливі функції для мешканців об'єднаної громади в сільській місцевості. Людина повинна відчувати користь від місцевого самоврядування і отримувати якісні послуги  і першою особою місцевого самоврядування, з якою вона стикається у своєму селі - це є староста. Це наша опора і наше обличчя - обличчя об'єднаної територіальної громади. Окрім того, ми обмінялися думками та досвідом роботи із іншими представниками ОТГ України".



19 травня 2016, 15:35
Органи місцевого самоврядування на території АТО зможуть вести повноцінну діяльність
Органи місцевого самоврядування Луганської та Донецької областей на підконтрольній Україні території зможуть проводити реєстраційні дії для юридичних осіб. Верховна Рада України 17 травня прийняла у другому читанні та в цілому законопроект № 4048 «Про внесення змін до Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» (щодо безперешкодної діяльності органів місцевого самоврядування). За це рішення проголосувало 227 народних депутата. На територіях, де здійснюють повноваження представницькі органи місцевого самоврядування, обрані у відповідності до Закону України «Про місцеві вибори» від 14 липня 2015 року, буде дозволено проведення реєстраційних дій, пов’язаних із зміною складу засновників (учасників) та керівника юридичної особи, місцезнаходженням якої є територія проведення АТО. Також на цих територіях не звільнятимуться від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності, а також оренди комунального і державного майна суб’єкти господарювання, які здійснюють свою діяльність на таких територіях. Мінрегіон підтримує розблокування діяльності органів місцевого самоврядування та наповнення місцевих бюджетів за рахунок сплати відповідних податків.



19 травня 2016, 12:52
Інтерв'ю Виконавчого директора АМУ Мирослава Пітцика для "Урядового кур'єра": «Реформи слід проводити на одному подиху»
Інтерв'ю Виконавчого директора АМУ Мирослава Пітцика для "Урядового кур'єра": «Реформи слід проводити на одному подиху» "Децентралізація - це завдання не лише уряду, а й місцевого самоврядування та громадянського суспільства загалом. Ця реформа змінює систему управління з пострадянської моделі управління на демократичне управління, де за майбутнє в країні відповідає не тільки верхівка державної влади, а й уся влада в державі. І передусім влада в громадах. Але щоб змінити життя у громадах, їхня влада має бути спроможною це робити, тобто мати фінансові, по-новому підготовлені трудові, майнові ресурси та відповідне законодавче забезпечення. І децентралізаційна реформа для цього й проводиться, адже вона продемонструвала ефективність і стала каталізатором економічного зростання. Погляньте на Польщу, скандинавські країни, Швейцарію тощо. Торік за кілька місяців спільними зусиллями державної влади, місцевого самоврядування і громадянського суспільства вдалося сформувати приблизно 200 спроможних громад, що можна вважати успіхом. На цей результат працювали громадські активісти під егідою офісів реформ, органи місцевого самоврядування та їх асоціації, обласні держадміністрації, облради, Мінрегіонбуд, Кабмін, Адміністрація Президента та парламент на чолі з Володимиром Гройсманом, який і очолив координацію цього руху. Фінансову підтримку Україні в реформуванні надали США, Європейський Союз, Норвегія та Рада Європи. В АМУ, яка була одним з ініціаторів цього процесу, навіть почали думати, що з децентралізацією вдасться проскочити повз п’яту колону. Але ми передчасно раділи, бо вже з вересня було запущено механізм протидії. Не всі об’єднані громади пустили на вибори, а там, де вони відбулися, ті, що пройшли їх, наштовхнулися на проблеми з реєстрацією, бюджетом, адміністративними послугами, не кажу вже про передачу земель за межами населених пунктів у їхнє користування. Потім проплачені ходаки пішли по селах агітувати проти об’єднання. І це триває досі", - зазначає М. Пітцик. Читати повністю: http://goo.gl/p59zEM    



19 травня 2016, 11:45
Прес-анонс! Новопсковська об'єднана територіальна громада продовжує розробку Стратегії розвитку до 2020 року
24 травня 2016 року Новопсковська об'єднана територіальна громада проведе четверте засідання Комітету зі стратегічного планування, на якому розпочнеться розробка планів дій для стратегічних напрямків розвитку для об'єднаної громади А) Розвиток бізнесу та залучення інвестицій В) Розвиток інфраструктури та якісні послуги С) Відпочинок, оздоровлення та дозвілля. Даний захід буде проведено  в рамках проекту «Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні» Луганського регіонального відділення Асоціації міст України, який здійснюється в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. В заході приймуть участь представники органів місцевого смаоврядування, бізнесу та громадськості від громад, які об'єдналися в Новопсковську ОТГ, а також представники сусідніх громад Новосковського району, які не об'єдналися, але які хочуть об'єднатися та мати досвід стратегічного планування: Риб'яцевської, Новороссошанської, Ганусівської, Кам'янківської, Донцовської, Пісківської громад. В ході заходу учасники матимуть змогу на підставі обговорення проблем громади та проведеного на третьому засіданні SWOT-аналізу сформулювати стратегічні цілі та оперативні ціл/проекти. Формулювання проектів стане кульмінацією розробки Стратегії розвитку Новопсковської об'єднаної громади до 2020 року. Представники необ’єднаних громад та запрошені на даний захід зможуть на практиці зрозуміти успішність об’єднання в процесі обговорення майбутнього розвитку Новопсковської об’єднаної громади на прикладі конкретних проектів.  



19 травня 2016, 11:38
Щастинська об'єднана територіальна громада затвердила стратегічні напрямки розвитку та провела SWOT-аналіз
13 травня 2016 року Луганським регіональним відділенням Асоціації міст України проведено третє засідання Комітету зі стратегічного планування Щастинської об'єднаної територіальної громади. Даний захід проведено в рамках проекту «Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні», який здійснюється в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. В рамках заходу учасники затвердили Стратегічне бачення Щастинської ОТГ: "Щастинська об’єднана територіальна громада - енергетичний центр Луганської області. Територія розвиненого бізнесу та якісної інфраструктури. Сільськогосподарський край привабливий для інвестування, комфортного проживання, відпочинку та активного дозвілля". Місію: "Шлях до 1) прогресу через розвиток та об'єднання зусиль; до 2) комфортності через якість послуг. Здобуття 3) духовності через розширення світогляду, патріотизм та єднання".Учасники засідання затвердили також три стратегічних напрямки розвитку Щастинської ОТГ, а саме: А) Прогрес через об'єднання зусиль та економічне зростання В) Якість послуг - доступна розвинена інфраструктура С) Розвиток агропромислового комплексу. По даним стратегічним напрямкам учасники заходу провели SWOT - аналіз



19 травня 2016, 11:30
Коментарі експерта комунікацій Асоціації міст України Наталії Бойко стосовно децентралізації влади в Луганській області для обласної газети "Вісник Луганщини"
Наталю, як ви оціните процес децентралізації в Луганській області у порівнянні із іншими регіонами України Якщо аналізувати результати реформи децентралізації по всій Україні, то можна сказати, що вона проходить досить швидко. В порівнянні із іншими країнами, наприклад, Данією, Швецією, Норвегією, Латвією. В них цей процес тривав десять років. А ми за півроку отримали результати більші, ніж у них за десять. Але на Луганщині ці процеси відбуваються більш повільніше, ніж в інших регіонах України. У нас створено тільки чотири громади, з яких тільки дві пройшли місцеві вибори та обради спільні органи управління – голову об’єднаної громади та депутатів, це Новопсковська та Білокуракинська об’єднані громади. Дві громади юридично прийняли всі необхідні рішення про об’єднання – це Щастинська та Новоайдарська, але не отримали головного – додаткових розширених повноважень та ресурсів об’єднаної громади і, таким чином, не можуть сьогодні показати приклади успішності місцевого економічного розвитку, надання населенню більш якісних послуг. У нас є сьогодні в інших регіонах України більш прогресивні області. Так, наприклад, Тернопільська область утворила 26 ОТГ, Хмельницька 22 ОТГ, Львівська 16 ОТГ, Полтавська 14 ОТГ. Більш повільніше такі процеси проходять на Сході України: Донецька область – 3 ОТГ, Харківська область тільки в цьому році утворила 1 ОТГ. Лідером по створенню ОТГ на Сході України є Дніпропетровська область – 15 ОТГ, Чи могло б бути краще? Так, але основна причина, яка негативно відбивається на процесах об’єднання – це небезпечність територій Луганської області, вплив близькості зони АТО, тривога та нестабільність соціально-економічного життя громад, що відповідно вливає на розуміння необхідності та результативності проведення даних процесів. Але хочу підкреслити для всіх, хто бажає і зацікавлений у створенні ОТГ – це незворотній процес. Сьогодні в Україні вже створено 169 ОТГ і це приблизно співставимо з кількістю міст обласного значення, які є сьогодні. Чи є конкретні результати успішності такого об’єднання для територіальних громад Луганської області? Наші дві об’єднані громади – Новопсковська та Білокуракинська вже сьогодні мають хороші фінансові показники. Новопсковська об'єднана територіальна громада нарощує податкові надходження, по факту за І квартал 2015 року сумарний обсяг податкових надходжень до бюджетів Новопсковської селищної та Осинівської сільської, які об'єдналися у Новопсковьку становив 2506,5 тис.грн. (ПДФО - 0, податок на прибуток підприємств -  0, рентна плата та плата за використання природних ресурсів - 0, акциз - 276,5 тис.грн., місцеві податки та збори - 667,8 тис.грн., неподаткові надходження - 278,5 тис.грн.). У І кварталі 2016 року до бюджету ОТГ надійшло - 5016,1 тис.грн., з них  ПДФО  - 3620,9 тис.грн., податок на прибуток підприємств -  27,1 тис.грн., рентна плата та плата за використання природних ресурсів - 3,3 тис.грн., акциз - 473,0 тис.грн., місцеві податки та збори - 848,3 тис.грн., неподаткові надходження - 43,5 тис.грн.).  Тільки за перший квартал 2016 року збільшення становить в два рази. В результаті громада отримала можливість впровадження проектів розвитку, а саме відбувається реалізація проекту впровадження вуличного освітлення в селі Осинове за інноваційними технологіями. Вже цими днями відбудеться встановлення опор, які виготовлені підрядником у відповідності до стандартів і були  завезені до місць їх розміщення. На головній вулиці села Слобожанській будуть встановлено фотомодулі на опорах. Реалізація даного проекту здійснюється за участі громадської організації «Осинівська», Новопсковської селищної ради та Проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду». Аналогічно, Білокуракинська об'єднана територіальна громада за І квартал 2016 року збільшила власні надходження в п'ять разів (з 1209 тис.грн. за результатами  І кварталу 2015 року до 5072 тис.грн. за результатами І кварталу 2016 року) . В результаті ОТГ отримала можливість для реалізації проектів місцевого економічного розвитку. Рішенням сесії Білокуракинської селищної ради були виділені кошти на реалізацію проекту впровадження енергоефективного зовнішнього вуличного освітлення Білокуракинської територіальної громади для населених пунктів с.Нещеретове, с.Паньківка, с.Цілуйкове, с.Шапарівка. В результаті вже придбані енергоефективні матеріали та обладнання на суму 189 580 грн. для с.Нещеретове та 190 500 грн. для с.Паньківка, с.Цілуйкове, с.Шапарівка. В результаті даного проекту вищезазначена сільська місцевість отримає зовнішнє енергоефективне освітлення, яка за останні деситиріччя його взагалі не мала. Таким чином, ОТГ отримала можливість розвивати інфраструктуру за рахунок збільшення фінансових ресурсів в результаті об'єднання.  Окрім того, в 2016 році об’єднані громади отримають від Державного бюджету додаткові фінансові ресурси. Так, 6 травня 2016 року набув чинності Наказ, яким затверджено Форму проектної заявки на проект, який може реалізовуватися за кошти субвенції, яка спрямовується на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Документ опубліковано в черговому номері бюлетеня «Офіційний вісник України» від 6 травня 2016 року № 33 під номером 1314. Фактично документ унормував механізм, що дозволяє ефективно використовувати кошти субвенції з Державного бюджету на розвиток інфраструктури. Наказом регламентовано, що виконавчі комітети рад ОТГ можуть оформити проектні заявки та подати їх на розгляд обласних державних адміністрацій. Такі заявки облдержадміністрації повинні розглянути  протягом п’яти робочих днів  та надати відповідні висновки. Після цього весь пакет документів рада громади направляє спеціально утвореній при Мінрегіоні комісії (Наказ Мінрегіону від 28 березня 2016 № 73). Комісія, в свою чергу, протягом п’яти робочих днів з моменту отримання цих документів від ОТГ, погоджує їх або направляє відповідним виконавчим комітетам міських, селищних, сільських рад зауваження, якщо такі будуть виявлені комісією. Відповідно до наказу, погодження комісією проектних заявок дає змогу виконавчим комітетам рад розробляти вже відповідні проекти. Їх перелік затверджується радою, оприлюднюється в місцевих засобах масової інформації або на офіційних веб-сайтах та подається  повний пакет документів до органів Казначейства для спрямування коштів на реалізацію відповідних проектів. У 2016 році з Державного бюджету об’єднаним територіальним громадам на розвиток інфраструктури передбачено субвенцію у розмірі 1 млрд. грн. Кошти субвенції розподілено між 159 об’єднаними громадами за чіткою формулою, в залежності від кількості сільського населення і площі громади (розподіл затверджено постановою КМУ № 200). Це від 960 тис. грн. для найменшої об’єднаної громади до 23 млн. грн. — для найбільшої. Для Новопсковської ОТГ передбачено субвенцію у розмірі - 4,5 млн.грн., для Білокуракинської ОТГ - у розмірі 14,7 млн.грн.  В теперішній час, цими об'єднаними громадами розроблені та затверджені програми соціально-економічного розвитку на 2016 рік, якими визначені пріоритети, цілі та завдання, в рамках яких йде активна розробка проектів для отримання коштів за рахунок субвенції. Виконавчий орган  Новопсковської селищної ради об'єднаної громади здійснює підготовку проектів по ремонту покрівлі та утеплення ДНЗ "Теремок", реконструкції котельні із заміною котла на твердопаливний у ДНЗ "Теремок", матеріально-технічного оснащення та закупівлі техніки для КП "Новопсков-житло". Виконавчий орган Білокуракинської селищної ради об'єднаної громади здійснює підготовку проектів по придбанню техніки для здійснення благоустрою території (трактор, екскаватор, сміттєвоз тощо), капітального ремонту тротуарів, капітального ремонту системи водопостачання  с. Курячівка, с.Бунчуківка, реконструкції адміністративної будівлі під сільський клуб в с.Олександропіль, капітального ремонту адміністративної будівлі з допоміжними будівлями та спорудами по вул. Історична (Леніна), буд.44,  капітального ремонту тротуарів. Що стосується тих громад, які малі, але горді громади, які говорять, що ми ні з ким не хочемо об’єднуватися, мовляв ми спроможні, насправді побачать протилежне – вони не спроможні. Тому другий етап добровільного об єднання громад не за горами і почнеться він після першого півріччя 2016 року, незалежно від того, що про це думає політикум.



11 травня 2016, 12:07
Прес-анонс! Щастинська об'єднана територіальна громада збиреться для інвентаризації ресурсів та проведення SWOT - аналізу
13 травня 2015 року в Будинку культури м.Щастя відбудеться третє засідання Комітету зі стратегічного планування за участі представників трьох громад - Щастинської міської, Петрівської селищної, Передільської сільської. Дане засідання буде проведено в рамках проекту «Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні»  громадської організації Луганського  регіонального відділення Асоціації міст України, який здійснюється в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. В ході засідання представники влади, громади та бізнесу трьох громад сформулюють стратегічне бачення, місію та стратегічні напрямки розвитку Щастинської ОТГ. Потім буде проведено SWOT - аналіз: сильні та слабкі сторони, можливості та загрози, що надасть можливості сформулювати плани дій під стратегічні напрямки. Нагадаємо, що на попередньому засіданні учасники стратегічного планування мали змогу ознайомитися із результатами аналітичного дослідження: Профілем громади та результатами опитування думки підпримців.



10 травня 2016, 15:47
Експертами Офісу реформ розроблено буклет "Бюджет об'єднаної територіальної громади"
Експертами Офісу реформ Луганської області розроблено буклет "Бюджет об'єднаної територіальної громади - Структура бюджету ОТГ". Даний буклет розроблено в рамках проекту ПУЛЬС, який фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID) через Асоціацію міст України. В даному буклеті зосереджено інформацію стосовно структури бюджету ОТГ, переліку доходів бюджету, структури міжбюджетних трансфертів, переліку субвенцій на формування інфраструктри ОТГ. Перегляд буклету можна здійснити тут   https://drive.google.com/file/d/0B3NDI5Gnd2IbRWxHYjJ3ZTRXa3M/view?usp=sharing




Попередня сторінка || Наступна сторінка
Сторінки:
1234567891011121314

Архів по роках:

20152016
Sub_Class with id 0 does not exist
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера