Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія) Діяльність ОДА Офіс реформ Новини
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

Гаряча лінія
Гаряча лінія
Довідник посадовців
Телефонний довідник
ОпитуванняОпитування

Сьогодні: п'ятниця, 19 січня 2018

Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАОфіс реформ
Новини

10 травня 2016, 14:30
Об'єднані територіальні громади Луганської області активно займаються розробкою проектів для отримання субвенції на розбудову інфраструктури
6 травня 2016 року набув чинності Наказ, яким затверджено Форму проектної заявки на проект, який може реалізовуватися за кошти субвенції, яка спрямовується на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Документ опубліковано в черговому номері бюлетеня «Офіційний вісник України» від 6 травня 2016 року № 33 під номером 1314. Фактично документ унормував механізм, що дозволяє ефективно використовувати кошти субвенції з Державного бюджету на розвиток інфраструктури. Наказом регламентовано, що виконавчі комітети рад ОТГ можуть оформити проектні заявки та подати їх на розгляд обласних державних адміністрацій. Такі заявки облдержадміністрації повинні розглянути  протягом п’яти робочих днів  та надати відповідні висновки. Після цього весь пакет документів рада громади направляє спеціально утвореній при Мінрегіоні комісії (Наказ Мінрегіону від 28 березня 2016 № 73). Комісія, в свою чергу, протягом п’яти робочих днів з моменту отримання цих документів від ОТГ, погоджує їх або направляє відповідним виконавчим комітетам міських, селищних, сільських рад зауваження, якщо такі будуть виявлені комісією. Відповідно до наказу, погодження комісією проектних заявок дає змогу виконавчим комітетам рад розробляти вже відповідні проекти. Їх перелік затверджується радою, оприлюднюється в місцевих засобах масової інформації або на офіційних веб-сайтах та подається  повний пакет документів до органів Казначейства для спрямування коштів на реалізацію відповідних проектів. У 2016 році з Державного бюджету об’єднаним територіальним громадам на розвиток інфраструктури передбачено субвенцію у розмірі 1 млрд. грн. Кошти субвенції розподілено між 159 об’єднаними громадами за чіткою формулою, в залежності від кількості сільського населення і площі громади (розподіл затверджено постановою КМУ № 200). Це від 960 тис. грн. для найменшої об’єднаної громади до 23 млн. грн. — для найбільшої. Для Новопсковської ОТГ передбачено субвенцію у розмірі - 4,5 млн.грн., для Білокуракинської ОТГ - у розмірі 14,7 млн.грн.  В теперішній час, цими об'єднаними громадами розроблені та затверджені програми соціально-економічного розвитку на 2016 рік, якими визначені пріоритети, цілі та завдання, в рамках яких йде активна розробка проектів для отримання коштів за рахунок субвенції. Виконавчий орган  Новопсковської селищної ради об'єднаної громади здійснює підготовку проектів по ремонту покрівлі та утеплення ДНЗ "Теремок", реконструкції котельні із заміною котла на твердопаливний у ДНЗ "Теремок", матеріально-технічного оснащення та закупівлі техніки для КП "Новопсков-житло". Виконавчий орган Білокуракинської селищної ради об'єднаної громади здійснює підготовку проектів по придбанню техніки для здійснення благоустрою території (трактор, екскаватор, сміттєвоз тощо), капітального ремонту тротуарів, капітального ремонту системи водопостачання  с. Курячівка, с.Бунчуківка, реконструкції адміністративної будівлі під сільський клуб в с.Олександропіль, капітального ремонту адміністративної будівлі з допоміжними будівлями та спорудами по вул. Історична (Леніна), буд.44,  капітального ремонту тротуарів



10 травня 2016, 13:10
6 травня 2016 року в Луганській обласній державній адміністрації відбулося засідання конкурсної комісії з метою підбиття підсумків обласного конкурсу на кращий проект опорної школи – 2016
6 травня 2016 року в Луганській обласній державній адміністрації під головуванням заступника голови Лішик Ольги Петрівни відбулося засідання конкурсної комісії з метою підбиття підсумків обласного конкурсу на кращий проект опорної школи – 2016, який проводився з метою виконання наказу Департаменту освіти і науки № 48/1С від 24.02.2016р. відповідно до положення про Конкурс та Положення про освітній округ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 777, в редакції постанови КМУ від 20 січня 2016 р. № 79. В роботі конкурсної комісії взяв участь регіональний консультант Офісу реформ Сергій Тихоновський. До участі у зазначеному Конкурсі подано матеріали 16 проектів опорних шкіл. З них 5 проектів  Попаснянського району, 3 – Сватівського району, 2 – Кремінського та по одному проекту Біловодського, Білокуракинського, Новоайдарського,  Станично-Луганського, Старобільського та Троїцького районів. Конкурсна комісія докладно вивчила зміст проектів, зробила суттєві зауваження щодо відповідності окремих з них умовам Конкурсу, обговорила ризики реалізації проектів й план подальших дій щодо розподілу  державної субвенції у сумі  14197,7 тисяч грн. на придбання шкільних автобусів (50 відсотків – за рахунок залишку освітньої субвенції, 50 відсотків – за рахунок коштів місцевих бюджетів) та 11019,6 тисяч грн. на оснащення опорних  закладів сучасною матеріально-технічною базою, що необхідно здійснити на виконання  розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1340-р. Попередній аналіз показав, що переможцями конкурсу стали -  Кремінська, Біловодська, Білокуракинська, Нижньодуванська, Широківська, Троїцька ЗОШ І-ІІІ ступенів, Золотівська багатопрофільна гімназія.  Остаточні результати визначення переможців Конкурсу будуть офіційно підбиті підсумковим наказом Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації  й оприлюднені.



04 травня 2016, 16:11
Новопсковська об'єднана територіальна громада впроваджує проекти розвитку та залучає міжнародну технічну допомогу
Новопсковська об'єднана територіальна громада нарощує податкові надходження, по факту за І квартал 2015 року сумарний обсяг податкових надходжень до бюджетів Новопсковської селищної та Осинівської сільської, які об'єдналися у Новопсковьку становив 2506,5 тис.грн. (ПДФО - 0, податок на прибуток підприємств -  0, рентна плата та плата за використання природних ресурсів - 0, акциз - 276,5 тис.грн., місцеві податки та збори - 667,8 тис.грн., неподаткові надходження - 278,5 тис.грн.). У І кварталі 2016 року до бюджету ОТГ надійшло - 5016,1 тис.грн., з них  ПДФО  - 3620,9 тис.грн., податок на прибуток підприємств -  27,1 тис.грн., рентна плата та плата за використання природних ресурсів - 3,3 тис.грн., акциз - 473,0 тис.грн., місцеві податки та збори - 848,3 тис.грн., неподаткові надходження - 43,5 тис.грн.).  В результаті громада отримала можливість впровадження проектів розвитку, а саме відбувається реалізація проекту впровадження вуличного освітлення в селі Осинове за інноваційними технологіями. Вже цими днями відбудеться встановлення опор, які виготовлені підрядником у відповідності до стандартів і були  завезені до місць їх розміщення. На головній вулиці села Слобожанській будуть встановлено фотомодулі на опорах. Реалізація даного проекту реалізується за участі громадської організації «Осинівська», Новопсковської селищної ради та Проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду».



27 квітня 2016, 12:49
Новопсковська об'єднана територіальна громада нарощує кадровий потенціал та проводить іспити для претендентів на нові ваканції
Для функціонування новоутвореної Новопсковської селищної об'єднаної громади необхідний добір додаткових кадрів. Тому,  в Новопсковській селищній раді конкурсною комісією проведено іспит з метою об'єктивної оцінки знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад: спеціаліста відділу бюджетного та фінансово-господарського забезпечення селищної ради; спеціаліста І категорії відділу бюджетного та фінансово-господарського забезпечення селищної ради; спеціаліста-землевпорядника відділу комунальної власності та земельних ресурсів селищної ради; спеціаліста І категорії з питань благоустрою та інфраструктури відділу комунальної власності та земельних ресурсів селищної ради;  спеціаліста відділу муніципальних послуг та правових питань селищної ради; начальника відділу комунальної власності та земельних ресурсів селищної ради; начальника відділу муніципальних послуг та правових питань селищної ради.   До іспиту були допущені кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідали установленим вимогам щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування. Всього було 13 претенденток. Першим етапом конкурсу був письмовий іспит, який проводився за попередньо складеними та затвердженими екзаменаційними квитками. Питання направлені на перевірку знання претендентів Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання  корупції" та спеціального  законодавства в залежності від посади на яку претендувала особа. На другому етапі конкурсною комісією проведено співбесіду з кожним з претендентів на зайняття вакантних посад з метою виявлення здібностей та перевірки навичок кандидатів щодо практичного застосування теоретичних знань. За результатами конкурсу буде визначено переможців на заміщення вакантних посад.



25 квітня 2016, 18:36
Про переваги створення об'єднаних територіальних громад ділиться регіональний консультант з комунікацій Наталія Бойко
http://stv.ua/news/4448-20-04-16-gromady.html



25 квітня 2016, 16:42
Відбулися перші вибори старост в Новопсковській ОТГ в неділю 24 квітня
Новопсковською селищною виборчою комісією з 18 лютого 2016 року було розпочато процес по виборах перших старост сіл Осинове і Макартетине. І ось в неділю  вибори відбулися. Старостою сіл Осинове, Хворостяне, Тев’яшеве, Ікове обрано Хіміч Миколу Євгеновича (291 голос), який переміг на виборах свого опонента Білянського Миколу Миколайовича (200 голосів). З 1711 осіб (загальної кількості виборців) прийшли на виборчі дільниці  лише 512 чоловік, а це  30% виборців. Старостою села Макартетине обрано Бутенко Олену Олександрівну, вона набрала 90 голосів виборців, перемігши свого опонента - Соколова Вячеслава Леонідовича на 60 голосів. Явка в селі Макартетине на виборчу дільницю склала 60%, а саме: з 203 виборців проголосували 122 громадян.   



22 квітня 2016, 15:36
Регіональний консультант Офісу реформ Наталія Бойко в прямому ефірі ділиться проблемами та результатами реформи на Луганщині
Регіональний консультант Офісу реформ Наталія Бойко в прямому ефірі ділиться проблемами та результатами реформи на Луганщині    http://irtafax.com.ua/news/2016/04/2016-04-22-10.html



22 квітня 2016, 12:49
Експерти Луганського обласного Офісу реформ зустрілися із спостерігачами ОБСЄ
22 квітня 2016 року експерти Луганського обласного Офісу реформ зустрілися із спостерігачами ОБСЄ Метью Ріглі, Ларсом Фордал. Робоча зустріч була присвячена питанням просування реформи децентралізації влади в Луганській області. Сергій Тихоновський розповів присутнім про результати реформи, а саме створення чотирьох ОТГ, дві з яких пройшли місцеві вибори - Новопсковська та Білокуракинська ОТГ. Консультантом було висловлено також сподівання та створення ще п"яти  ОТГ на 2016 рік - Міловської, Марківської, Біловодської, Нижньодуванської та Кремінської ОТГ.  В ході зустрічі було обговорено основні проблеми просування реформи та створення нових ОТГ, а саме: слабка обізнаність громадськості, перепони з боку сільських голів та голів районних рад, а також близькість зони АТО, що впливає на невизначеність та гальмування процесів стратегічного територіального розвитку.  Людмила Євсєєва зазначила про аналітичні дослідження бюджетних процесів в новоутворених ОТГ та отримання збільшення фінансових ресурсів вже по факту І кварталу 2016 року. Наталія Бойко підкреслила важливість комунікацій та обміну досвідом Офісу реформ із іншими регіонами України, зазначила прогресивнысть Тернопільської, Хмельницької областей по кількості створених ОТГ, а також повільність їх утворення на базі міст обласного значення по всій Україні.



22 квітня 2016, 09:59
Відбувся брифінг щодо створенняя опорних шкіл в Луганській області
22 квітня 2016 року відбувся брифінг щодо створення опорних шкіл за участі експертів Офісу реформ Наталії Бойко, Сергія Тихоновського та Людмили Євсєєвої, а також в.о. начальника Департамента освіти та науки Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Тетяни Миколаївни Ткачьової. Напочатку брифінгу виступила Ткачьова Т.М., яка розповіла присутнім про виділення субвенції із Державного бюджету України на придбання шкільних автобусів:  порядку 14 млн.грн. на умовах співфінансування у розмірі 50% із місцевих бюджетів на придбання шкільних автобусів, а також порядку 11 млн.грн. на матеріально-технічне забезпечення опорних шкіл. Для цього у Луганській областіі у відповідності до Постанови від 27 серпня 2010 року № 777 та від 20 сіня 2016 року № 79 було оголошено обласний конкурс на кращий проект опорної школи - 2016. Опорні школи мають на меті підвищити якість надання освітніх послуг, оптимізувати мережу навчальних закладів відповідного освітнього округу та ефективно використовувати бюджетні кошти. Так, в середньому утримання учня в Луганській області коштує 12-15 тис.грн на рік, тоді як в Україні - 9 тис.грн. В тепершіній час, Департамент отримав документи від Сватівського району на створення Нижньодуванської опорної школи, від Станично-Луганського району на створення Широківської опорної школи, від Троїцького району на створення Троїцької опорної школи. Наталія Бойко, регіональний консультант Офісу реформ доповіла присутнім про те, що у відповідності до Положення про освітній округ, останній - це є об'єднання навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту. До діяльності округу можуть залучатися також інші юридичні особи. Таким чином, така взаємодія надає змогу підвищити якість надання послуг на базі інфраструктури освітнього округу та оптимізувати дану мережу. Опорна школа стає взірцем матеріально-технічного оснащення, комп'ютерного забезпечення, навчальних засобів, оснащення профільних кабінетів фізики, хімії, біології тощо. Інші навчальні заклади стають філіями опорної школи на умовах початкової, або І-ІІ ступеню акредитації. За рішення засновників на базі неукомлектованих шкіл може бути створений НВК. Для організації доступу будь-якої дитини до отримання освітніх послуг на базі опорної школи буде організовано підвіз дітей шкільними автобусами не більше 45 хвилин по дорогам з твердим покриттям. Опорна школа повинна мати кількість учнів не менше 360. Консультант зазначила необхідність створення освітніх округів у відповідності до Перспективного плану формування територій громад Луганської області. Пріоритет у створенні опорних шкіл також необхідно надати Новопсковській та Білокуракинській ОТГ.



22 квітня 2016, 09:57
В Луганській області розпочався процес актуалізації діючої стратегії розвитку
Регіональний консультант Офісу реформ С. Тихоновський взяв участь в засіданні робочої групи з актуалізації Стратегії розвитку Луганської області до 2020 року. До складу робочої групи входять керівники структурних підрозділів ОДА та терпідрозділів ЦОВВ, райдержадміністрацій та міськвиконкомів, представники громадських організацій, науковці інші зацікавлені особи. Було доведено, що діюча Стратегія розвитку області потребує корегування та актуалізації до умов сьогодення. Вона буде доопрацьовуватись в партнерстві з фахівцями ПРООН. Присутній на засіданні керівник Проекту ПРООН «Економічне і соціальне відновлення Донбасу» Мустафа Саіт-Аметов розповів як організувати процес актуалізації стратегії, поділився досвідом проведення такої роботи в інших регіонах України. На наступному засіданні,  яке відбудеться через 2 тижні, планується узгодити заходи щодо актуалізації Стратегії, терміни їх виконання та відповідальних. Робота триває. 



21 квітня 2016, 12:17
Білокуракинська об'єднана територіальна громада впроваджує проекти розвитку за рахунок збільшення фінансових надходжень
Білокуракинська об'єднана територіальна громада за І квартал 2016 року збільшила власні надходження в п'ять разів (з 1209 тис.грн. І квартал 2015 року до 5072 тис.грн. за І квартал 2016 року) . В результаті ОТГ отримала можливість для реалізації проектів місцевого економічного розвитку. Рішенням сесії Білокуракинської селищної ради були виділені кошти на реалізацію проекту впровадження енергоефективного зовнішнього вуличного освітлення Білокуракинської територіальної громади для населених пунктів с.Нещеретове, с.Паньківка, с.Цілуйкове, с.Шапарівка. В результаті вже придбані енергоефективні матеріали та обладнання на суму 189 580 грн. для с.Нещеретове та 190 500 грн. для с.Паньківка, с.Цілуйкове, с.Шапарівка. В результаті даного проекту вищезазначена сільська місцевість отримає зовнішнє енергоефективне освітлення, яка за останні деситиріччя його взагалі не мала. Таким чином, ОТГ отримала можливість розвивати інфраструктуру за рахунок збільшення фінансових ресурсів в резулттаті об'єднання. 



19 квітня 2016, 14:56
Прес-анонс Проведення інформаційних заходів з питань децентралізації на наступний тиждень
21 квітня 2016 року в 13.00 в прес-центрі Луганської обласної військово-цивільної адміністрації відбудеться брифінг на тему "Створення опорних шкіл та процеси децентралізації влади в Луганській області за участі: в.о. директора Департаменту - начальника управління освіти та науки Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Ткачової Т.М. та конусльтантів Асоціації міст України - Наталія Бойко та Людмили Євсєєвої 21 квітня 2016 року в 19.30  в телепрограмі "Важливі люди" на телеканалі ІРТА виступить консультант з питань комунікацій Асоціації міст України Наталія Бойко про питання децентралізації влади та створення об'єднаних територіальних громад в Луганській області



19 квітня 2016, 14:46
Проведені дослідження виконання бюджету Новопсковської об'єднаної територіальної громади за перший квартал 2016 року
Експертами Асоціації міст України з питань бюджетної децентралізації (ППБ) - Євсєєвою Л.С. та  комунікацій (Пульс) - Бойко Н.І. спільно із спеціалістами Новопсковської об'єднаної територіальної громади проведені дослідження надходжень податків та зборів за перший квартал 2016 року, що надало змогу провести порівняння із обсягами надходжень у 2015 році.  По факту за І квартал 2015 року сумарний обсяг податкових надходжень до бюджетів Новопсковської селищної та Осинівської сільської, які об'єдналися у Новопсковьку становив 2506,5 тис.грн. (ПДФО - 0, податок на прибуток підприємств -  0, рентна плата та плата за використання природних ресурсів - 0, акциз - 276,5 тис.грн., місцеві податки та збори - 667,8 тис.грн., неподаткові надходження - 278,5 тис.грн.). У І кварталі 2016 року до бюджету ОТГ надійшло - 5016,1 тис.грн., з них  ПДФО  - 3620,9 тис.грн., податок на прибуток підприємств -  27,1 тис.грн., рентна плата та плата за використання природних ресурсів - 3,3 тис.грн., акциз - 473,0 тис.грн., місцеві податки та збори - 848,3 тис.грн., неподаткові надходження - 43,5 тис.грн.). Таким чином, спостерігається чітка тенденція збільшення власних доходів бюджету ОТГ майже в два рази!    



18 квітня 2016, 15:28
На Луганщині продовжують обговорення щодо створення опорних шкіл
  13 квітня 2016 року регіональний консультант з організаційно-правових питань Офісу реформ С. Тихоновський взяв участь в нараді заступника голови ОДА О. Лішик з питань проведення в області конкурсу по створенню опорних шкіл. З інформацією виступила в.о. директора Департаменту освіти і науки ОДА Т. Ткачьова. Присутні заступники голів райдержадміністрації та міських голів з гуманітарних питань та начальники управлінь освіти райдержадміністрації та міськвиконкомів доповіли про ситуацію на місцях, задали багато питань, в тому числі щодо перспектив створення в області об’єднаних територіальних громад, переваг, які одержали Білокуракинська та Новопсковська ОТГ, в яких 25 жовтня 2015 року проводились перші вибори. Відповідая на запитання, С. Тихоновський поінформував присутніх про ситуацію щодо створення ОТГ, зазначив що створення опорних шкіл потрібно проводити тільки з урахуванням Перспективного плану формування територій громад області. Крім того, він повідомив, що створені ОТГ одержали додаткові фінансові ресурси. Наприклад, бюджет Білокуракинської ОТГ в 2016 році в 6 разів більше ніж сукупний бюджет всіх об’єднавшихся громад в 2015 році, Новопсковської ОТГ – більший майже в 2 рази. За I квартал 2016 року Білокуракинська ОТГ збільшила власні надходження майже на 4 млн.грн. За результатами наради надані доручення всім територіям подати пропозиції щодо створення опорних шкіл та до 22 квітня 2015 року підбити підсумки конкурсу.



16 квітня 2016, 14:58
Щастинська об'єднана територіальна громада отримала перші результатаи досілдження ресурсів та можливостей
15 квітня 2016  року в Щастинській об'єднаній територіальній громаді відбулося друге засідання Комітету зі стратегічного планування. Захід проведено рамках  проекту ««Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні» Луганського регіонального відділення Асоціації міст України, який здійснюється в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом.  В заході прийняли участь керівництво Передільської сільської, Щастинської міської та Петрівської селищної рад, представники виконкомів, комунальних підприємств, директори шкіл, громадських організацій та підприємництво. Людмила Євсєєва, консультант з бюджетних питань Асоціації міст України та Луганського обласного Офісу реформ презентувала присутнім Профіль Щастинської об'єднаної територіальної громади, який включив в себе інформацію стосовно населення, розвитку економіки, формування бюджетів, розвитку бізнесу, житлово-комунального господарства, освіти, охорони здоров'я, культури, спорту, довкілля громад Щастинської міської, Петрівської селищної та Передільської сільскої рад. Профіль - це база статистичної та іншої офіційної інформації, яка відобразила стан та наявність існуючих об'єднаних русурсів ОТГ, що надасть змогу членам Комітету на наступному засіданні провести глибокий SWOT - аналіз та виявити слабкі та сильні сторони, можлиості та загрози ОТГ.  Наталія Бойко, виконавчий директор Луганського регіонального відділення Асоціації міст України представила присутнім результати опитування думки підприємців та підприємств ОТГ. Вдалося зібрати 17 анкет від підприємств та підприємців, які представили сферу виробництва електроенергії, зрошення земель, вирощування сільськогосподарських рослин, надання послуг ЖКГ, транспорту, торгівлі та послуг. Цікавим виявилося питання: "Які саме фактори спричиняють веденню бізнесу поблизу зони АТО в Щастинській ОТГ". На що підприємці відповіли - наявність ринку збуту товарів та послуг, а також місце розташування споруд та потужностей підприємств. На питання, що гальмує сьогодні їх бізнес, підприємці відповіли: 1) складна економічна та соціально-політична ситуація в країні, близькість зони АТО; 2) висока вартісь енергоресурсів, 3) ставлення місцевої влади тощо. негативним результатом опитування стало те, що підприємства не планують розвивати виробництво та впроваджувати активну інвестиційну діяльність і не показують вкладення інвестицій у виробництво та надання послуг на найближчі роки. На запитання  про послуги, які мають надаватися міською владою  представникам бізнесу, найбільшу оцінку отримали послуги з  розвитку робочої сили, очікування фінансової підтримки підприємств місцевою владою, створення Центру сприяння розвитку бізнесу, надання переваги місцевим фірмам і надання їм податкових стимулів. Найбільш суттєвими проблемами на думку респондентів є утримання доріг, ліцензування будівельних робіт, громадський транспорт , розвиток МСБ,  ліцензування ведення бізнесу, надання ділянок і будинків для ведення бізнесу. Респонденти, маючи змогу вибирати з шістнадцяти  запропонованих напрямків розвитку ОТГ лише три найбільш  важливі, розподілили свій вибір наступним чином: 1) розвиток малих і середніх підприємств - 88%; 2) сільське господарство – 44 %; 3) безпека території – 44%; 4) інфраструктура для бізнесу – 38 %; 5) залучення прямих інвестицій – 31 %; 6) соціальні послуги – 25%; 7) транспорт – 25%; 8) довкілля – 19%; 9)  комунальна інфраструктура – 19 %; 10) будівництво житла – 19%; 11)  енергоефективність – 6%.        



14 квітня 2016, 10:37
ПРЕС - АНОНС Щастинська об’єднана територіальна громада провела перші дослідження
         15 квітня 2016 року в Щастинській об’єднаній територіальній громаді відбудеться друге засідання Комітету зі стратегічного планування за участі посадовців місцевого самоврядування Щастинської міської, Петрівської селищної, Пєрєдєльської сільської рад, бізнесу та громадськості. На засіданні будуть розглянуті перші результати досліджень в рамках стратегічного планування, а саме: 1) Профіль Щастинської об’єднаної територіальної громади, 2) Звіт за результатами опитування думки підприємців. Безперечно дані дослідження включили в себе території трьох органів місцевого самоврядування – Щастинської міської, Петрівської селищної та Пєрєдєльської сільської рад, які об’єдналися Щастинську об’єднану територіальну громаду. Тому, дані дослідження є досить важливими при розробці Стратегії розвитку Щастинської об’єднаної територіальної громади і дозволяють проінвентаризувати нові можливості та ресурси громади, які стануть основою розробки Стратегії. Поглиблений Профіль Щастинської об’єднаної територіальної громади надасть можливості виявити негативні та позитивні тенденції розвитку громади на довгострокову перспективу. Результати опитування є також елементом процесу стратегічного планування економічного розвитку із залученням громади, який визначає економічне майбутнє об’єднаної територіальної громади. Метою опитування стало отримання корисної та достовірної інформації для членів Комітету стратегічного планування економічного розвитку стосовно думки тих, хто здійснює інвестиції та створює робочі місця у Щастинській об’єднаній територіальній громаді. Серед питань анкети результати опитування стосовно історії та статусу підприємства, характеру бізнесу, робочої сили та персоналу, інформації про розміщення підприємства, послуг, що надаються органами влади, та стосунки з ними, а також загальна думка про об’єднану громаду як середовище для ведення бізнесу. Захід буде проведено в рамках  проекту ««Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні» Луганського регіонального відділення Асоціації міст України, який здійснюється в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. Контактна особа Наталія Бойко, boyko.amu@gmail.com, 050-281-45-68         



13 квітня 2016, 19:04
Налагодження діалогу регіональних консультантів Офісу реформ з органами державної влади триває.
Відбулась робоча зустріч регіонального консультанта з організаційно-правових питань Офісу реформ С.Тихоновського з начальником управління з питань нормативно-правової роботи та децентралізації Луганської облдержадміністрації В. Лазніковим. Були обговорені питання щодо взаємодіє регіональних консультантів Офісу реформ з фахівцями управління, планування сумісних заходів, в тому числі проведення короткотермінових навчальних семінарів для посадових осіб органів місцевого самоврядування, надання роз’яснень та рекомендацій щодо застосування на практиці законодавчих новацій, підготовки пропозицій щодо необхідності внесення змін до чинного законодавства, інші питання сумісної діяльності. Нещодавно розпорядженням голови Луганської облдержадміністрації цьому структурному підрозділу доручено займатися питаннями децентралізації в області. Серед основних завдань управління є реалізація державної політики щодо розвитку місцевого самоврядування, територіальної організації влади, адміністративно-територіального устрою, організації роботи з питань децентралізації влади та реформування регіонального управління та місцевого самоврядування. Управління відповідно до покладених на нього завдань надає правові консультації з питань, що належать до компетенції облдержадміністрації, роз’яснення застосування законодавства, надає органам місцевого самоврядування методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади, виконує інші функції в сфері правової роботи та децентралізації



13 квітня 2016, 18:24
Проведені дослідження виконання бюджету Білокуракинської об'єднаної територіальної громади за перший квартал 2016 року
Експертами Асоціації міст України з питань бюджетної децентралізації (ППБ) - Євсєєвою Л.С. та  комунікацій (Пульс) - Бойко Н.І. спільно із спеціалістами Білокуракинської об'єднаної територіальної громади та Білокуракинської районної державної адміністрації проведені дослідження надходжень податків та зборів за перший квартал 2016 року, що надало змогу провести порівняння із обсягами надходжень у 2015 році.  По факту за І квартал 2015 року сумарний обсяг податкових надходжень до бюджетів усіх громад, які об'єдналися у Білокуракинську становив 1209,4 тис.грн. (ПДФО - 0, податок на прибуток підприємств -  0, рентна плата та плата за використання природних ресурсів - 0, акциз - 0, місцеві податки та збори -1098,5 тис.грн., неподаткові надходження - 49,8 тис.грн.). У І кварталі 2016 року до бюджету ОТГ надійшло - 5072,2 тис.грн., з них  ПДФО  - 3302,2 тис.грн., податок на прибуток підприємств -  2,8 тис.грн., рентна плата та плата за використання природних ресурсів - 2,2 тис.грн., акциз - 208,3 тис.грн., місцеві податки та збори -1556,8 тис.грн., неподаткові надходження - 45,1 тис.грн.). По субвенціям - І квартал 2015 року  інша субвенція - 1244,57 тис.грн., І квартал 2016 року: базова дотація - 61,5 тис.грн., освітня субвенція - 4048,8 тис.грн., медична субвенція - 1898,7 тис.грн.   Таким чином, ОТГ збільшило власні надходження тільки за І квартал майже на  4 млн.грн. Таким чином, об'єднання громад - це шлях до спроможності І іншого шляху для розвитку громад немає!          



08 квітня 2016, 13:24
Вперше в Луганській області порахована фінансова спроможність майбутньої об'єднаної територіальної громади на прикладі Кремінської
08 квітня 2016 року  у Кремінській міській раді відбувся  семінар «Бюджетна спроможність потенційної Кремінської об’єднаної територіальної громади: формування бюджету». Даний захід проведено в рамках проекту: «Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні» Луганського регіонального відділення Асоціації міст України, який здійснюється в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. В навчальному заході прийняли участь Кремінський міський голова,  сільський голова Новокраснянської сільської ради, депутати, представники райдержадміністрації, освіти,  культури та спорту, громадські активісти, підприємці.  Протягом семінару розглянуті питання нововведень в результаті бюджетної децентралізації, а також представлені розрахунки бюджету майбутньої Кремінської об'єднаної територіальної громади. Розрахунки фінансової спроможності ОТГ проведені експертом з бюджетних питань Асоціації міст України Євсєєвою Людимлою. За результатами розрахунків зрозуміло, що Кремінська об'єднана територіальна громада є спроможною, а збільшення бюджету в результаті об'єднання вражає. Так, сумарний бюджет Кремінської міської, Новокраснянської сільської, Червонопопівської сільської рад у 2016 році складає 11 777, 56 тис.грн. Після створення Кремінської міської об'єднаної територіальної громади її бюджет складе 24 198,76 тис.грн., а з урахуванням медичної, освітньої субвенції та за рахунок офіційних трансфертів бюджет збільшиться  прогнозно до  120 029,29 тис.грн. Збільшення прогнозується по ПДФО з 0 до 5334,73 тис.грн., по податку на прибуток підприємств з 0,08 до 0,9 тис.грн., по зборам та платі за спеціальне використання землі з 889,2 до 1330 тис.грн., по акцизному податку з 1674,32 до 2500 тис.грн., по місцевим податкам та зборам  (податок на майно, земельний податок з юридичних та фізичних осіб, земельний податок з юридичних та фізичних осіб, орендна плата, єдиний податок) з 9209,2 тис.грн. до 14891,65 тис.грн., по неподатковим надходженням (плата за надання адмінстративних послуг, державне мито, надходження від оренди, інші) з 5,16 до 171,48 тис.грн. Додатково громада отримає також освітню субвенцію у розмірі 71 310,03 тис.грн., медичну субвенцію у розмірі 14 520,5 тис.грн. Також можливо надходження фінансів від Фонду державного регіонального розвитку мінімум на 10 000 тис.грн. По закінченню заходу експерт з бюджетних питань висвітлила питання створення освітніх округів, проведення обласного конкурсу на створення опорних шкіл в Луганській області.  



07 квітня 2016, 18:13
Новопсковська селищна об’єднана територіальна громада затвердила стратегічне бачення, місію, стратегічні напрямки розвитку та провела SWOT - аналіз
Новопсковська селищна об’єднана територіальна громада затвердила стратегічне бачення, місію, стратегічні напрямки розвитку та провела SWOT - аналіз 07 квітня 2016 року в Новопсковській селищній об’єднаній територіальній громаді (ОТГ), яку було створено в липні 2015 року, проведено третє засідання Комітету зі стратегічного планування. В заході прийняли участь заступник Новопсковського селищного голови, в.о. старости Осинівської сільської ради, представники виконкому, райдержадміністрації, підприємці та громадськість. Під час проведення засідання учасники затвердили стратегічне бачення Новопсковської селищної об’єднаної територіальної громади:   Перша в Україні об’єднана спроможна громада ділових людей із активною бізнес-спільнотою та якісною інфраструктурою. Територія розвинутого агропромислового комплексу, переробної промисловості та рекреації. Комфортне місце для життя, оздоровлення та відпочинку людей.   Місія: Новопсковська селищна об’єднана громада – природна перлина Луганщини на березі річки Айдар. Громада багата історією слобідського козацтва, землеробства та домашніх ремесел. Сільськогосподарський край привабливий для інвесторів та людей. Громада із якісними послугами, комфортними умовами проживання, чистого довкілля, оздоровлення та відпочинку.    Стратегічні напрями розвитку: А. Розвиток бізнесу та залучення інвестицій В. Розвиток інфраструктури, якісні послуги С. Розвиток сфери  дозвілля, відпочинку та оздоровлення   Під час проведення засідання учасники провели SWOT – аналіз та виявили слабкі та сильні сторони громади за визначеними стратегічними напрямками. Серед слабких сторін по стратегічному напрямку: А. Розвиток бізнесу та залучення інвестицій було зазначено наступні фактори: •         близькість зони АТО; •         застаріла містобудівна документація (Генплан 1968 року); •         не встановлені межі ОТГ; •         нестримне старіння, зменшення  кількості працездатного населення; •          найбільша зайнятість в невиробничих секторах економіки (державне управління, освіта, охорона здоров’я, торгівля та послуги); •         слабкий рівень розвитку МСБ та залучення інвестицій; •         відсутня стратегія розвитку ОТГ; •         відсутня інфраструктура підтримки бізнесу; •         відсутні інвестиційні проекти; •         відсутні спеціалісти МЕР в структурі виконавчих органів місцевого самоврядування; •         відсутня АЕР; •       обмеженість фінансових ресурсів; •      спілки фермерів працюють не ефективно, робота фермерів нескоординована;   По стратегічному напрямку В. Розвиток інфраструктури, якісні послуги: •      перевантаження ДНЗ; •      матеріально-технічне та навчальне забезпечення закладів освіти, культури не відповідає нормам; •       заклади освіти, охорони здоров’я, культури потребують капітального ремонту та модернізації; •      заклади охорони здоров’я  потребують якісного медичного оснащення; •      заклади освіти та охорони здоров'я перебувають на балансі районної ради та не передані ОТГ; •      необхідність обладнання дитячих майданчиків; •      полігон потребує добудови; •         зношеність систем водопостачання та водовідведення; •         низький рівень екологічного виховання населення; •         відсутність налагодженої системи енергоменеджменту; •         низький рівень впровадження проектів енергоефективності; •         незадовільний стан утримання доріг; •         недостатня кількість та якість спортивних об’єктів; •        недостатність телерадіокомунікційних каналів (ЛОТ, ІРТА); •         спортивні зали недоступні молоді; •         дефіцит кадрів медичних закладів; •         необхідність створення самостійного муніципального водоканалу; •         низька якість соціальних послуг для населення   По стратегічному напрямку С. Розвиток сфери оздоровлення, дозвілля та відпочинку: •      сучасне курортно-рекреаційне господарство не відповідає вимогам оптимального функціонування; •      нерозвинута туристична інфраструктура (міні-готелі, атракціони, виставки, велодоріжки тощо); •     відсутність упорядкованих місць відпочинку у лісових масивах, прибережних смугах річок, озер; •      відсутність достатньої практичної туристичної інформації про громаду; •         відсутність облаштованих зон відпочинку та розваг; •         відсутність паркових зон; •         недостатність дитячих та спортивних майданчиків; •         спортивні майданчики потребують переоснащення; •         відсутність молодіжних проектів; •         витік мінеральної води  у річку Айдар; •         відсутність екологічних проектів; відсутність проектів зеленого туризму




Попередня сторінка || Наступна сторінка
Сторінки:
1234567891011121314

Архів по роках:

20152016
Sub_Class with id 0 does not exist
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера